Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
66
ne
3
1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Padáky jsou spíše pro lehčí pády ne? Klouzání atd. Když to našijete někde do obrubníku ve 130 asi ten padák ztrácí smysl. Já o nich přemýšlím ale pořád je to pro mě drahé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
dareckov píše: Padáky jsou spíše pro lehčí pády ne? Klouzání atd. Když to našijete někde do obrubníku ve 130 asi ten padák ztrácí smysl. Já o nich přemýšlím ale pořád je to pro mě drahé
náraz do překážky (díra, patník, hlína) padák málokdy přežije. Většinou rupne šroub, nebo se ohne upevňovací deska. ale mám crashtest ve 180km/h kdy padák jen klouzal a z jeho celkové délky 60mm zbylo 25mm materiálu:) motorka odjela po svých. Pak mám crashtest ve 25km/h do kolejiště tramvaje a tam byla sada padáků i s víkem altíku na sto sraček.
sem tam se prostě zadaří, jindy ne:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.