Alternátor mě nedobijí...tak jsem vyměnil regulátor nabíjení,ani to pomohlo....tak si řikam čím by to mohlo byt....OK poslední možnost-ROTOR.Tak jsem tedy sehnal věnec prehodil jsem ho a na 99% jsem věřil že bude vše v poho...Opak byl pravdou.Z rotoru jdou 3 žluté dráty (ani z jednoho jsem nenaměřil napětí) a pak 2 dráty ze snímače....No a ted nevím co dál...napadlo mě ještě vyměnit magneto ,ale to mě pčijde nepravděpodobné...díkas za všechny užitečné i neužitečné rady

1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích
Předpokládám,že ze statoru a na 99% se jedná o třífazový alternátor,pokud nejsou přerušeny cívky,tak je prakticky nemožné,aby jsi něco nenaměřil.
mirek42 píše: Dráty jdou z rotoru,nebo statoru ?
Předpokládám,že ze statoru a na 99% se jedná o třífazový alternátor,pokud nejsou přerušeny cívky,tak je prakticky nemožné,aby jsi něco nenaměřil.
Ma pravdu ten hoch

Naposledy editováno 02.08.2011 00:42:37
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích
skousel jsem ten odpor ale porad na displeyi tam svítí jen 1.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích

kawasaki-man píše: stále nem nedobijí alternátor.Z alternátoru jdou 3 žluté dráty ze statoru (věnce) a 2 dráty ze snímače.Nevím přesně jak se májí měřit v tomto případě hodnoty a jaké to má ukazovat,ale když kamaoš přijel s linhajem 260 ccm tak to má zapojený uplně stejně.A když se nastaví voltmetr na stejnosměrný proud a změří se ty 3 dráty mezi sebou co jdou ze statoru tak při nastartování to ukazuje okolo 20V stejnosměrného.Když ale nastartujeme tu naší 276 ccm tak ukazuje maximálně 0,9-1,1 V stejnosměrného. jak to diagnostikovat,už jsme měnili jak stator tak rotor a pořád nic
Možná kdybys to někam odvezl a zaplatil 500, ušetřil bys!
kawasaki-man píše: stále nem nedobijí alternátor.Z alternátoru jdou 3 žluté dráty ze statoru (věnce) a 2 dráty ze snímače.Nevím přesně jak se májí měřit v tomto případě hodnoty a jaké to má ukazovat,ale když kamaoš přijel s linhajem 260 ccm tak to má zapojený uplně stejně.A když se nastaví voltmetr na stejnosměrný proud a změří se ty 3 dráty mezi sebou co jdou ze statoru tak při nastartování to ukazuje okolo 20V stejnosměrného.Když ale nastartujeme tu naší 276 ccm tak ukazuje maximálně 0,9-1,1 V stejnosměrného. jak to diagnostikovat,už jsme měnili jak stator tak rotor a pořád nic
na volnobeh to mezi jednotlivejma fazema ma ukazovat kolem 20-30V stridavejch, v otackach az kolem 50V.... merit to na stejnosmernej rozsah je blbost - jo a nenastavuje se to na stejnosmernej proud ale napeti...
kdyz meris odpor mezi jednotlivejma fazema tak tam bejt par ohmu ... jestli ti to ukazuje jednicku tak to bude nejspis znak pro "mimo rozsah" tzn v tomto pripade rozpojenej obvod = blby vinuti..sice ste to vymenily ale za blbej dil (samo za predpokladu ze merite spravne a ten multimetr je vubec schopnej neco merit)
1 reakcí na tento příspěvek Nedobíjí mě alternátor-jsem v koncích
kawasaki-man píše: AVC je střídavý-že?tak na ten to měřím...nastavím to na 200V střídavých a dávaám to mezi ty tři dráty co vedou z věnce...a vubec nic to neukazuje...tak maximalne 1 V.Já kdybych mel poblíž nejaky servis tak to tam dovezu...ale ty me reknou to same ze je spatný stator...a ten se menil....
no a myslis ze neni mozny zes ho vymenil za spatnej? jako proste je to jen klubko namotanyho dratu, kdyz se kolem nej pohne magnet tak se v nem indukuje napeti... na magnetu se pozna jestli magnetuje(rotor) a kdyz na tom klubku dratu neni napeti tak je nekde preruseny.. to je cely....
jako jestli nepripustis ze to je ve statoru ani v rotoru protoze oboje si menil tak nevim co tam chces dal vymyslet, protoze nic dalsiho tam neni.. to uz pak leda k samanovi ne do servisu...
Naposledy editováno 05.08.2011 09:40:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Schéma předního diferenciálu u čtyř... Linhai ATV 300 | kawasaki-man | 13 | 4.2.2012 v 23:40 kawasaki-man |