globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Poradte mi lc4 Enduro nb SM
5.8.2011 v 11:44
cavec chlapaci,chci si kupovat lc4 640 kolem roku 03,04,05) masinu bych mel na 50% jezdeni po silnici (kolem komina,po okrese max do 35km) a 50% polnacky,lesni cesticky,(zadny trate,nic extremniho,zadny skoky).chtel bych pouzivat dvoje kolesa a prohazovat je -jedny se spuntama,druhy na silnici) poradte pleas lc4 enduro nb SM? dikas...

Uzavřeno 06.08.2011 v 22:17 uživatelem Foxxator

Otevřeno 06.08.2011 v 22:17 uživatelem Foxxator

Uzavřeno 15.05.2012 v 18:09 uživatelem Foxxator

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM

6.8.2011 v 12:48 | Nahoru | #1
Foxxator> Já pořád moc nechápu, proč to chceš řešit sadou jiných kol. Chápal bych to v případě, že bys chtěl, aby to občas vypadalo jako SM nebo motorku jako SM využíval, Ale ty to chceš na: "masinu bych mel na 50% jezdeni po silnici (kolem komina,po okrese max do 35km) a 50% polnacky,lesni cesticky,(zadny trate,nic extremniho,zadny skoky)."
Přečti si třeba příspěvek od Ládínka . Ten jezdí enduro akce a hodně dobře, ale jezdí na ně po ose přes půl republiky. Ten Treleborg (nově XT644) je opravdu hodně univerzální guma a hlavně je homologovaná. Jezdí ji (na předku) i dost kluků vč. mě jako vyloženě enduro gumu a je úplně v pohodě .
Kdybys chtěl využít maximum jak na silnici tak i v terénu z jedný motorky, tak OK - dvě sady kol, ale na to, co píšeš, je to podle mě úplně zbytečný.
Když seženeš identický náhr. kola k tomu kterýmu typu a přepleteš je na vybraný ráfek, tak je jedno, jestli koupíš SM nebo Enduro. Neměl by být žádný problém s pasováním brzd. Jen je potom lepší přehazovat i kotouč, protože bude zaběhlý do destiček. Nebo měnit i destičky, pokud budeš mít kola i s kotoučema.
A pokud to má náhon/snímač tacho od př. kola, bude ti to fixlovat, když budeš mít 17" nebo 21". Tohle nevím, jak se řeší (možná to má náhon/snímač od zadního kola, ale i tam bude mít Enduro asi 18" a SM 17", takže taky problém.)
Volil bych co nejjednodušší cestu a ušetřený peníze za sadu kol (možná i víc než 15000,-) byl dal buď na pořádnou výbavu - kvalitní boty, protektory, přilba stojí taky ranec nebo bych o ty peníze koupil novější/lepší motorku.
Já chtěl taky na Kawu kupovat sadu jiných kol, ale když jsem o tom přemýšlel, pustil jsem to z hlavy. Teda né úplně, protože bych do zadu dal rád 18" kolo, ale jen z důvodů ambicí v terénu a lepší volbě pneumatik v tom rozměru.
No, dělej jak myslíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte mi lc4 Enduro nb SM

6.8.2011 v 21:10 | Nahoru | #2

Janek píše: Foxxator>
A pokud to má náhon/snímač tacho od př. kola, bude ti to fixlovat, když budeš mít 17" nebo 21". Tohle nevím, jak se řeší (možná to má náhon/snímač od zadního kola, ale i tam bude mít Enduro asi 18" a SM 17", takže taky problém.)



tacho na KTM se dá nastavit na 21 a 17 palcu celkem snadno
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist