2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Passo dello Stelvio - názory
hondacbf1000 píše: Tak já kupříkladu dálnice nesnáším, s motorkou jezdím skoro vždy plně naloženou, protáhnu ji kdejakou serpentinou a mám s různými motorkami zkušenosti i z okruhu, ale takhle trapně bych tady přispívatele neposílal na školu ovládání motorky jen proto, že se jim nelíbí přejet Stelvio.
Z Nauders (od severu) je to dokonce lepší, než ho jet z Bormia, ale i tak jsem ho zkusil jednou a víc se tam trmácet nebudu. Jak jsem už psal v jiném vlákně o Stelviu - tam vůbec nejde o žádnou techniku ježdění. Tam jde prostě jen o projetí skoro padesáti vraceček na jedničku, nic víc. NAvíc v koloně...!
Zážitky z ježdění jsou úplně jinde (Gerlos, Bad Leonfelden, Kitzbühel a okolí, okolí Lago di Garda, Zell am See a podobně.)...
Stelvio je vynuděná nuda a hloupá "ikona" motocestování. Přesně ve stylu "kdo nebyl na GG, jako by nebyl"...
Takže já jim všem rozumím a stejně jako nejezdím na Václavák, za motozážitkem, tak už nepojedu na Stelvio ani na Grosglockner. Radši se pořádně svezu na tisíci dalších místech v Evropě i v ČR...
Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
To samý je Stelvio i GG. Jsou to moc pěkné cesty a leckdo říká že pro motorkáře úžasné. A já s ním souhlasím. I přesto že v Dolomitech je mnoho motorkářsky záživnějších tras.
A přejet přes Stelvio je pravě že hodně o technice jízdy. Jestli někdo neumí ovládat motorku ve vracáku na jedničku přes spojku, tak si to samozřejmě neužije a trápí se tam. A pak tady na Motorkářích píše jak je Stelvio o ničem a hrozně utažený.
Jenže Stelvio je obvykle jen místo přejezdu dál do Itálie. Není to obvyklé passo kam se jezdíš vyřádit. Tak je zbytečné psát že to je o ničem a že je spousta jiných pass lepších na poježdění
seikos píše: Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
Tak se poděl, já tam u vás znám právě jen Ž.Brod-Kořenov, jaký sou u vás další dobrý silnice?
seikos píše: Promiň. To neměla být reakce zrovna na tvůj příspěvek a na tebe.
Ale řekl bych to spíš obecně. Bydlím v Jablonci a Železný Brod a Kořenov si dávám na motorce tak 10x do roka. Často i autem. A ne že bych tam cíleně jel, ale prostě zrovna jedu kolem. A spousta motorkářů to má za jednu z model silničního poježdění. A já nechápu proč, když tady v okolí je spousta i lepších míst.
To samý je Stelvio i GG. Jsou to moc pěkné cesty a leckdo říká že pro motorkáře úžasné. A já s ním souhlasím. I přesto že v Dolomitech je mnoho motorkářsky záživnějších tras.
A přejet přes Stelvio je pravě že hodně o technice jízdy. Jestli někdo neumí ovládat motorku ve vracáku na jedničku přes spojku, tak si to samozřejmě neužije a trápí se tam. A pak tady na Motorkářích píše jak je Stelvio o ničem a hrozně utažený.
Jenže Stelvio je obvykle jen místo přejezdu dál do Itálie. Není to obvyklé passo kam se jezdíš vyřádit. Tak je zbytečné psát že to je o ničem a že je spousta jiných pass lepších na poježdění
V pohodě, nejde o mě. Já to na Stelviu na jedničku v klidu spojkoval, ale je to zkrátka nudná jízda v koloně a vracečky na jedničku přes spojku mě neberou. Já radši rychlejší zatáčky, aspoň od dvojky a na výjezdu pěkně točit
Jen jsem reagoval na to posílání ostatních na školu ovládání motorky, že bych to tak nepsal.
Mimochodem, v tom Tvém okolí jsme si taky prima zajezdili