Téma: "Středeční styling párty"
 
16.9.2011 v 16:46

______________________________________________________________________________

AKTUÁLNÍ AKCE:

______________________________________________________________________________

Možný výběr míst pro další posezení u kávy.:

Buš Rotunda (www nemaj, takže jsme udělali aspoň pár fotek )


Měchenice Fregatta


Koloděje No.110
Kersko Hájenka Kersko
Průhonice Grosseto
Štěchovice Rozmarná
Jílové u Prahy White blue
Klokočná U koně
Bášť Středověký hostinec
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________

FOTO ARCHIV
20.1.2012 Posezení v restauraci fregatta FOTO
27.10.2011 Posezení v restauraci No.110 FOTO
02.10.2011 Holky v akci FOTO28.9.2011 Vystajlovaní na kochačce FOTO photo od Sphere a Adlus
21.09.2011 Středeční styling párty FOTO

Naposledy editováno 30.01.2013 19:27:45

1 reakcí na tento příspěvek "Středeční styling párty"

15.3.2012 v 19:40 | Nahoru | #1
Vlasta plamínek by mohl o smůle na okruhu asi povídat...stát se to může, ale na okruhu je to buď náhoda v podobě kapky oleje co si někdo nevšiml, nebo jednoznačně chyba jezdce(odhad, moc plynu, moc brzd atd.) Ale užiješ tam ty složky svých "rezerv" který jinak zaměstnáváš pozorností navíc na auta v protisměru, čtením zatáček(když už si je pamatuješ), můžeš si být jistý povrchem - můžeš jít bezpečně o 20% víc jak na silnici v běžným provozu ...
Relativně jedeš bezpečněji, než kdyby si jel (o 10-20% menší) kudlu v provozu na silnici.
tedy dle mě...

Zažil jsem ovšem na okruhu litr oleje v několika delších čárách ...a ani na posypaný wapexem se mi na ně nechtělo

Naposledy editováno 15.03.2012 19:40:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Středeční styling párty"

15.3.2012 v 21:47 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Vlasta plamínek by mohl o smůle na okruhu asi povídat...stát se to může, ale na okruhu je to buď náhoda v podobě kapky oleje co si někdo nevšiml, nebo jednoznačně chyba jezdce(odhad, moc plynu, moc brzd atd.) Ale užiješ tam ty složky svých "rezerv" který jinak zaměstnáváš pozorností navíc na auta v protisměru, čtením zatáček(když už si je pamatuješ), můžeš si být jistý povrchem - můžeš jít bezpečně o 20% víc jak na silnici v běžným provozu ...
Relativně jedeš bezpečněji, než kdyby si jel (o 10-20% menší) kudlu v provozu na silnici.
tedy dle mě...

Pod to se s dovolením podepisuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist