paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku
 
29.10.2011 v 23:41
Že je čína levná ví každý. Že je to šmejd ví taky každý. Ví ale někdo o nějaké čínské značce/továrně, která nedělá kyvky z bláta, kapoty z papundeklu, elektriku ze špagátů na prádlo a brzdy z tvarohu a na které neupadnou po 10-ti metrech jízdy všechny šrouby a kola?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

31.10.2011 v 09:44 | Nahoru | #1

Hery22 píše: a proto bych si cinu nekoupil,protoze se mi opravovat nechce. Za dva roky 18900km? Neprotirecis si obcas? Nekdy driv si mi tvrdil na tom jezdis urcite o hodne vic,nez ja na svojem sportu, to jsi rikal ze na tom tech 15000 za rok mas,coz by bylo opravdu o dost vic nez ja,ale ted to je 18900 za 2roky,to uz neni zas tolik,mam sice ted jeste porad mene,ale to proto ze krome 2mesicu v roce na to nemam cas,protoze studuju pri zamestnani a navic delam kolotoc,takze i vikendy,tak moc toho casu na motorku nemam. Ale je mi to jedno,ja ti neberu, je to jen tvoje vec,akorat jsem si vzpomel jak jsi mi vnucoval tvoje nazory a k tomu ty cisla


Oni ti majitelé Chin občas rádi přehánějí. Onehdy tu jeden psal" mám ji dva roky a zatím bez problémů".
Když jsi pak otevřel v profilu jeho deník,dočetl ses tam asi dvoustránkové pojednání o tom,co na tom všechno dělal. CCa 50 závad,úprav,předělávek apod.
Já jako motorkář pamatuju doby,kdy motorky stály opravdu ranec. Kdejaké vyčuchlé Japonské enduro stálo i 15 platů. Dneska jsou motorky skoro za pakatel a pořád se najdou lidi,co jim je to moc a proto tíhnou ke šmejdům,aby "ušetřili".
Hoši,motorka je luxusní koníček a pokud na něj nemáte,nejezděte"! Zní to možná cynicky,možná "namistrovaně",ale je to prostě tak,ast se vám to líbí,nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

31.10.2011 v 18:23 | Nahoru | #2

prackarr píše: Dneska jsou motorky skoro za pakatel a pořád se najdou lidi,co jim je to moc a proto tíhnou ke šmejdům,aby "ušetřili".


Šmejd může být i odlítaný CFR Made in Japan, šmejd může být odlítaný Husaberg, R1, kterou pojezdilo pár hovádek, .... Hold ale tady se dělá šmejd jen z Číny. Tak se podívejte na fórum. Kolik tam těch témat je "posralo se mi to, poraďte, co s tím, nefunguje tohle, ..." A jsou to převážně motorky vyrobený mimo Čínu.

prackarr píše: Hoši,motorka je luxusní koníček a pokud na něj nemáte,nejezděte"! Zní to možná cynicky,možná "namistrovaně",ale je to prostě tak,ast se vám to líbí,nebo ne.


Tak ten luxusní koníček z toho dělá jen někdo .
Je to jako třeba s rybařením. Všude se dočteš, že potřebuješ kevlarový pruty, tuhle pletenku na 100 kg (jinak toho 25ti kilovýho kapra, kterýho svět v našich rybnících dlouho neviděl nevytáhneš)..... A potom to tak vypadá. Když nemáš prut za 5, naviják za 4, vlasec za 1, stojan na pruty za 3, sedačku za 1, pípáky za 2, bojlís za 4 tisíce na víkend, .... tak seš hovno rybář a většina na tebe kouká skrz prsty a pošklebuje se.
No a řekni mi, kdo je větší rybář, klučina s laminátovým proutkem po dědovi se starým rexem a 20 silonem nebo borec se nejmodernější výbavou, echolotem, ...?
A tak to je už i u motorek. "Kup si radši litr, pětistovka tě přestane hned bavit, ..." "Čínu nekupuj, stojí to všechno za hovno a než mít Čínu, tak radši nic, protože to není koníček pro tebe, když nemáš na Japonce, Báwo, KTM, Berga, ..."
Jak nemáš echt motorku jsi hovno motorkář a měl by ses na to rači vysrat, protože je to luxusní koníček jen pro někoho? No to mě poser, co je tohle za názor. Proč nemůžou normálně existovat lidi a nejen mladý kluci, co si koupý třeba tu Kentoyu, Yukinu, Yamasaki,... bez toho, aby jim někdo podsouval, že jsou hovna, co nemají na (údajně) pořádnou motorku a blbci, co si nenechjí poradit od rádoby zkušených?
A zase mi řekněte, kdo je "větší" motorkář, kluk na Yukině, co nadšeně hltá každý km nebo znuděný pracháč na HD, který se jel projet, "protože je to prý in"? To jen tak k zamyšlení.
Chlapci, chlapci.....

Naposledy editováno 31.10.2011 18:26:28

(reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

31.10.2011 v 19:41 | Nahoru | #3

prackarr píše:
Hoši,motorka je luxusní koníček a pokud na něj nemáte,nejezděte"! Zní to možná cynicky,možná "namistrovaně",ale je to prostě tak,ast se vám to líbí,nebo ne.



Ale dá se jezdit i za lacino, ale nesmí bejt člověk cynik a namistrovanej. A musí zvlánout víc jak vyměnit olej a držet řidítka.

(reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

31.10.2011 v 20:20 | Nahoru | #4
RE: prackarr ... víš, to je jednoduché, uváděl jsem minimálně 15000 km za rok při ježdění od února do Silvestra (BMW). Tomu podle mě přesně odpovídá 9000 km při ježdění od března do října. V únoru je na čopru /oproti polokapotovanému BMW/ opravdu zima. A právě skončil říjen. Takže 18900 do října, ještě není konec sezóny, šmudlo. Na čopru už to bude asi jen týden, pak budu zase 14 dnů mimo ČR (už pošesté letos) a pak nejspíš jezdit nebudu. Konečný stav možná bude 19200, možná 19800, prostě 2x9900 km. Budeš spokojen?

prackarr píše:
Hoši,motorka je luxusní koníček a pokud na něj nemáte,nejezděte"! Zní to možná cynicky,možná "namistrovaně",ale je to prostě tak,ast se vám to líbí,nebo ne.



Pro mě ne, pro mě je to zábava i rutina, motorka je kůň, parťák i dělník. Motorka mě bude bavit, ať bude stát 20 nebo 200 tisíc. Motorka za 2 miliony mě nebude bavit 10x víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist