1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Kxf250 2012
Na moto jsem dal komplet výfuk Pro circruit, Power boll(nebo jak se to menuje ) pod karbec a jede to dobře. Zmatek mám jen v tom že musím více a častěji řadit a výc to točit. Letos jsem chtěl koupit novou 12 a to 450, ale asi budu investovat trochu jiným směrem.
Na stříkačce toho asi stejnak moc nevymyslíš.
Kluk co mě učil jezdit i jeho otec ( dost dobrém jezdec a trenér) prohlásil že nynější motorky jsou schopné jezdit ve stavu jak je koupíš mistrák- asi až na podvozek a jeho doladění. A že důležitější je kdo na tom jede a jak umí zatáčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Kxf250 2012
VencaM666 píše: Jezdil jsem kx450 2010 , byla silná a asi až moc, po jednom pádu jsem koupil kx250f. 2011 a poznatek je: čas na kolo mám stejný, na hodně zatáčecí trati je lepší a vydržím déle tahat.
Na moto jsem dal komplet výfuk Pro circruit, Power boll(nebo jak se to menuje ) pod karbec a jede to dobře. Zmatek mám jen v tom že musím více a častěji řadit a výc to točit. Letos jsem chtěl koupit novou 12 a to 450, ale asi budu investovat trochu jiným směrem.
Na stříkačce toho asi stejnak moc nevymyslíš.
Kluk co mě učil jezdit i jeho otec ( dost dobrém jezdec a trenér) prohlásil že nynější motorky jsou schopné jezdit ve stavu jak je koupíš mistrák- asi až na podvozek a jeho doladění. A že důležitější je kdo na tom jede a jak umí zatáčky
Taky si myslim, ze me prave bude vic bavit tu motorku zdimat co to jde :). Jinak pod karbec u 2011? Je to strikacka prece. Prave si myslim, ze by me mohla 250 naucit vic agresivni jizde a spojkovani. 450 je takovej traktor :) Akorat se bojim startu, ze nebudu umet, na 450 zvyklej na holeshoty nebo max do 4 mista v zatacce :)))