Téma: Téma o Android -u
 
15.11.2011 v 11:09
Tak je to tady.
Nikdo se k tomu neměl, tak to zakládám já.
Pište tipy na osvědčené aplikace, ale hlavně, prověřené ROMky, případně jejich části a to jak stock, tak custom. Vím, že na toto téma je milion webů zaměřených na Android, ale důvod je prostý - je toho tolik, že není možné vším projít a vše odzkoušet dlouhodobě, ne jen instalovat, zapnout a napsat funguje/nefunguje....nad dlouhodobé zkušenosti konkrétních lidí není.

Vzkaz pro iUživatele narozdíl od vašeho threadu jste zde vítáni, a to jak s konstruktivní, tak i nekonstruktivní kritikou, samozřejmě nemáte šanci, neboť


peace

Naposledy editováno 15.11.2011 11:10:01
Anketa: Operační systém
Android
66%
175
Windows Mobile
5%
13
Bada
0%
1
Symbian
8%
22
BlacBerry
2%
5
"hloupý telefon"
10%
26
iOS
9%
24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Téma o Android -u

21.11.2011 v 15:16 | Nahoru | #1

JirikM píše: V něčem máš pravdu .. v něčem ne. Na tvém příkladu došlo k nehodě. Nicméně když by nebyla nehoda, jen by motorka skočila do "běžné české díry" na silnici .... a pak to začalo téct .... je to na reklamaci a nebo máš náhradu chtít od správce silnice ?

Jinak souhlas ... reklamovat telefon mě vůbec na začátku nenapadlo. To až časem ... V každém případě uvidíme jak se technici postaví k samovolným restartům což bylo něco, co při předání do reklamace fakt nenasimuluješ :-/



tak on ten mobil co pise naprc je tak nejak na hrane, kdyz neni rozbitej ten disp. tak mu to asi vymeni, ten jeho pripad mi ani nevadi, ale jsou lidi co pres reklamace zkousej uz uplny levarny.. kvuli nim sou pak podminky nastaveny tak ze cloveka co na reklamaci narok vyhodej:(

tyhle sporadicky chyby jsou orisek, kdyz to neni naka typicka zavada u ktery se vi ze to dela treba pamet, tak kdyz se to neprojevi tak tam technik placne novej soft a ceka se jestli to bude ok.. kdyz to prijde podruhy se stejnou zavadou, uz se nad tim bada vic.. ale taky zalezi jak to v tom servisu maj dany... navic ja uz to nedelam 10let, takze kdovi jak ten servis vypada dnes, my jsme nejdriv ty desky projizdeli osciloskopama a menili soucastky, pak ke konci uz se to skoro menilo kus za kus...

(reakce na) Téma o Android -u

21.11.2011 v 15:29 | Nahoru | #2

assassin píše: tak on ten mobil co pise naprc je tak nejak na hrane, kdyz neni rozbitej ten disp. tak mu to asi vymeni, ten jeho pripad mi ani nevadi, ale jsou lidi co pres reklamace zkousej uz uplny levarny.. kvuli nim sou pak podminky nastaveny tak ze cloveka co na reklamaci narok vyhodej:(

tyhle sporadicky chyby jsou orisek, kdyz to neni naka typicka zavada u ktery se vi ze to dela treba pamet, tak kdyz se to neprojevi tak tam technik placne novej soft a ceka se jestli to bude ok.. kdyz to prijde podruhy se stejnou zavadou, uz se nad tim bada vic.. ale taky zalezi jak to v tom servisu maj dany... navic ja uz to nedelam 10let, takze kdovi jak ten servis vypada dnes, my jsme nejdriv ty desky projizdeli osciloskopama a menili soucastky, pak ke konci uz se to skoro menilo kus za kus...



JJ vím jak se tohle dohledává ... já teď čekám snad jen na "vyjádření" .. u 4. reklamace:
- nefungoval konektor na sluchátka
- nefungoval display
- nefungovalo sluchátko
.. a teď - při zátěži se za hodinu třeba i 10-20x restartuje ... (třeba v logu něco vyčtou)

Už aby se vyjádřili a já si něco vybral . Sem si na androida zvykl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist