Téma: Zanášení zapalovací svíčky
 
9.2.2007 v 17:41
čau, chtěl jsem se zeptat, jestli může mít vliv prasklý pístní kroužek na zanášení svíčky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 14:11 | Nahoru | #1
RadiXS>no ono je sice pekne ze je nastaven z tovarny .. ale kdyz upravujes motorku Lauf/filtr tak to nastaveni karburatoru je taky potreba u 2t sem treba dal jinej filtr a melo to desne prodlevy na plyn pridas beno a uz to letalo jako pila .)

4t jsou na to nastaveni snad jeste horsi .. nejsem jeden z tech co se hrabou v karburatorech .. ale vim ze kdyz neco na motorce udelam jinak oproti vyrobe.. a tyka se to hlavne vacky vyfuku a sani a nechodi to pak jak ma tak je problem prave v nastaveni karburatoru ..

a ted k veci pokud se nekomu zasira svicka tak muze to byt i tim karburatorem .. nevim jestli mu to delalo drive atd, pokud nedelalo tak je to elektronika pokud jo tak to muze bejt karbec. ale tlakama se u 4taktu svicky neserou meli sme tu XL co melo absolutne vozranej pist (porad jelo ale bylo to jak diesel :D ) natocil si ho i rukou ale svicka se pokazde svitila tak jak to ma bejt. takze ty tlaky bych u 4taktu vynechal u 2t plati co napsal Autor.Cele sem to tu ani necetl protoze to vypada na nejakou banalitu a je tu kolem toho XX stranek moudrých rad :D
takze pokud jde o CR tak pistni krouzek na to ma hodne velkej vliv

(reakce na) Zanášení zapalovací svíčky

1.3.2007 v 14:27 | Nahoru | #2
Joraell-TE> Jasan, že když něco poměníš (lauf, filtr), že to musíš seřídit. Ale když motorka jeden den jezdí a na druhý den sežere dvě svíce, tak přece nebudu rýpat do nastavení směsi a myslet si, že tím něco opravím. Nedej bože pak shánět trysky a jehly ;) Prostě je třeba počítat s tím, že je krpa jinde... Ne říct: motorka má ho.no najeto, píst ani nikasil to být nemůže, je to karburátor. A tradá ladit do dílny ladit směs...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist