1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
4t jsou na to nastaveni snad jeste horsi .. nejsem jeden z tech co se hrabou v karburatorech .. ale vim ze kdyz neco na motorce udelam jinak oproti vyrobe.. a tyka se to hlavne vacky vyfuku a sani a nechodi to pak jak ma tak je problem prave v nastaveni karburatoru ..
a ted k veci pokud se nekomu zasira svicka tak muze to byt i tim karburatorem .. nevim jestli mu to delalo drive atd, pokud nedelalo tak je to elektronika pokud jo tak to muze bejt karbec. ale tlakama se u 4taktu svicky neserou meli sme tu XL co melo absolutne vozranej pist (porad jelo ale bylo to jak diesel :D ) natocil si ho i rukou ale svicka se pokazde svitila tak jak to ma bejt. takze ty tlaky bych u 4taktu vynechal u 2t plati co napsal Autor.Cele sem to tu ani necetl protoze to vypada na nejakou banalitu a je tu kolem toho XX stranek moudrých rad :D
takze pokud jde o CR tak pistni krouzek na to ma hodne velkej vliv