Jelikož fároše či ninju jsem nikdy pořádně nevyzkoušel, ocenil bych názor bikera, který obě tyto kdysi sportovní motky sedal a má možnost porovnání.
Chci se svést k vodě, zaject si do alp a to s batůžkem. Když ho nemám, tak se svezu v zebře proto sportovní motku. Měřím 193cm tak možná baculatější Kawu, kde je na tom lépe spolujezdec, nevím.
díky za všem za názor
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
yzf07 píše: jezdil jsem obě, blad ma lepši podvozek a brzdy a vlastně ma všechno lepši, akorad motor na bladu tolik netaha jak kawě. Ale jelikož měříš 193cm tak asi kawu, chce si to odskoušet, ale za mě blada
To si moc nevybere, když jsem psal o podvozku opak Ale je fakt, že ten můj jsem docela dlouho ladil a pak to bylo super. Takže kdyby se stejnou dobu ladil ten na CBR, tak bude třeba lepší1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
šlo mi hlavně o pohled batůžku, což má asi málo kdo objektivní srovnání-kdo by taky vozil dvě sezony stejný že a remcat bude beztak všude . O CBR jsem četl, že má zadní stupačky poměrně vysoko, což je na prd. Durex hají kawu tak ok.
Spotřeba mě dnes taky zajímá, Kawa údajně lépe-ok.
Výkonově Kawa.
Podvozek bude o nastavení a hlavně opotřebení.
Kvalita zpracování zůstane u Hondy to je jasné.
Jakej máte názor na první ročníky ještě asi nic moc stříkačky či sáhnout po starým karbeci(bože kolikrát jsem se v něm kdysi vrtat a po 100procentně bezporuchovým FZ6(stříkačka) kde jsem dávno zapoměl co je sytič si to už těžko zpátky předsatavuju-ale první stříkačky ZX9 asi nic moc?spotřeba bude u karbece kupodivu lepší???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9
Jinak měl sem možnost svést se obou, jak ZX9R tak na Bladovi, akorát že to byli starší ročníky než máš v merku ty, tak to ti asi moc nepomůžu. ZX9 sem jezdil na uplně prvním modelu(94-97)no byla to strašná splácanina, ale ten motor teda jel to se musí nechat, na vytočenou dvojku tam bylo během chvíle 160 a na další kvalty 240, kdyby na ní neklouzala spojku, tak by ručička tachometru pokračovala vesele dál. Jinak tahle stará 9ka, je to takový velký těžký autobus. Blada sem jezdil ročník 98, oproti té staré ZX9R je to velikostně a váhově uplně jinde, je to takový malý úhledný balíček, který je pocitově snad o 50kg lehčí, taky je to znát na cestě, je krásně ovladatelný, prostě o třídu jinde, i oproti mojí ZXR750 je pocitově o dost lehčí, když sem je měl obě vedle sebe tak sem nechápal jak to v Hondě dokázali, ale ta váha je fakt paráda.Ale zase motor nejede tak jak ta stará ZX9ka. No a pak sem ještě měl možnost se povozit na Bladu 954, ale to už je uplně jiná písnička
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
Pojímám to spíše jako cestáka, proto ten ročník, proto řešim 2l rozdílu spotřeby, přítulku, sám se svezu z vostra, ale koleno nedám.
mám v merku jednu Kawu 99 za dobře, takže jednosvětlo-vypadá fakt už veteránsky, ale dá se to zkousnout.Viděl jsem na webu přestavby tohoto na novější dvoumasku-máte na to názor?:
jak to bude do rámečku a na úchty pasovat a jak se sáním, zase bastlit kraviny nechci
1 reakcí na tento příspěvek starý fároš vs ZX9
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) starý fároš vs ZX9
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 11 | 28.9.2024 v 08:23 Milhouse12 |
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 32 | 28.8.2024 v 06:37 FJRPEPA |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Honda cbr 900 RR sc 28 servisní man... Honda CBR 900RR Fireblade | Ostravak1111 | 2 | 31.7.2024 v 15:21 Michal21 |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |