Téma: ladění motoru
18.1.2012 v 18:20
Zdárec,měl bych dotaz.Jaký je cca rozdíl mezi výkonem změřeným na kole oproti výkonu na motoru(za použití běžné řetězovky)?Mám CBR1000RR,komplet Akrapovič,Pipercros,Powercomander a změřeno 172,22HP při 12278ot/min.A kdyby náhodou měl někdo odkaz na "sériovou" křivku(r.v.08) pro porovnání,tak to by bylo super.Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ladění motoru

18.1.2012 v 20:54 | Nahoru | #1
PRETORIAN88> takže nedosažitelná
U většiny biků je to někde kolem 10% ...ale ono je to jedno. Lovci "Dynokoní" jsou pak většinou zklamáni, že je ve sprintu porazí i stroje o 20HP slabší...a to je právě ta pohádka o krouťáku(a to se nebavím o okruzích...tam se nůžky rozevírají mnoha dalšími fatory)

Já jsem nacpal do moto"tůnění" asi 40tCZK ... no a kolik mi to dálo? 10-15HP? 15-20Nm? ...To mě každej newtonmetr stál 2litry a kobyla ještě víc... a co je to v reálným životě?...jedna blbě odbržděná zatáčka v Mostě ... ...
Já ale musel, mě by to s dunícím vejfuckem na základní mapu prostě nejelo

(reakce na) ladění motoru

18.1.2012 v 20:58 | Nahoru | #2
t_freedom> třeba jednou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist