Téma: Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
Shánim programovatelnou řídící jednotku (zapalko) na Suzuki Hayabusa.
Mam v motoru zvýšenou kompresy a zjistil jsem že by se mělo hnout s předstihem na zapalování aby to navýšení tlaku mělo význam a hlvně aby se motor zbytečně neničil.
Nedávejte sem odkaz na výrobce Ignitech - už jsem s nimi přes mail komunikoval. Prostě jestli nevíte třeba o jiný značce, nebo řídící jednotce z druhé ruky která by odpovídala mým požadavkům (jinej předstih a pokut možno startovací omezovač).
Díky za výpomoc hoši
.
Naposledy editováno 06.02.2012 16:43:09
Mam v motoru zvýšenou kompresy a zjistil jsem že by se mělo hnout s předstihem na zapalování aby to navýšení tlaku mělo význam a hlvně aby se motor zbytečně neničil.
Nedávejte sem odkaz na výrobce Ignitech - už jsem s nimi přes mail komunikoval. Prostě jestli nevíte třeba o jiný značce, nebo řídící jednotce z druhé ruky která by odpovídala mým požadavkům (jinej předstih a pokut možno startovací omezovač).
Díky za výpomoc hoši

Naposledy editováno 06.02.2012 16:43:09
1 reakcí na tento příspěvek Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
zdarec,
chci se připojit s dotazem. Power commander 2 na TLko, jde použít i na raptora 2005? tuším že poslední trojčíslí se liší, ale nevím co to znamená(jiný konektor, nebo jen mapy). Další je jde u PC 2 nastavit i předstih, nebo to není možný bez ignition modulu?
Díky za odpovědi na moje debilní otázky, ale našel jsem jen hodně spekulací a nevím co je pravda
chci se připojit s dotazem. Power commander 2 na TLko, jde použít i na raptora 2005? tuším že poslední trojčíslí se liší, ale nevím co to znamená(jiný konektor, nebo jen mapy). Další je jde u PC 2 nastavit i předstih, nebo to není možný bez ignition modulu?
Díky za odpovědi na moje debilní otázky, ale našel jsem jen hodně spekulací a nevím co je pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Programovatelná řídící jednotka (zapalování) Haya
SVéčko píše: zdarec,
chci se připojit s dotazem. Power commander 2 na TLko, jde použít i na raptora 2005? tuším že poslední trojčíslí se liší, ale nevím co to znamená(jiný konektor, nebo jen mapy). Další je jde u PC 2 nastavit i předstih, nebo to není možný bez ignition modulu?
Díky za odpovědi na moje debilní otázky, ale našel jsem jen hodně spekulací a nevím co je pravda
ja toho raptora moc neznam, hod foto ridici jednotky, mela by byt stejna, stejne konektory a i stejne zapojena elektrika.. v nejhorsim pripade by slo vzit servisni manual raptora a TL porovnat zapojeni u ridici jednotky a pripadne dobastlit to...
PC2 umi i predstih.. je to tim ze PC2 funguje tak trosku "divne" tzn commander je vlozenej mezi vsechny cidla a ridici jednotku... hodnoty z cidel meni tak aby dosahl toho ze jednotka spocita pozadovane mnozstvi paliva... neni to moc cisty reseni, tim ze v zavislosti na nekterejch cidlech jednotka meni predstih, umi PC2 i menit predstih... ja sem cetl o problemech kdy lidi chteli ridit oboje.. casto na radu dynojetu vyradili to ladeni zapalovani a pouzivali jen na palivo a naopak.. treba Sam na tom svym supercharged TL mel PC2 na upravu zapalovani a PC3 na upravu paliva:)
PC3 uz je mezi jednotkou a vstrikovacem a meni primo tu dobu otevreni vstriku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.