Téma: SP 400 + supertwins NA czech road racing
9.2.2012 v 09:08
Zaslechl jsem nějáké novinky o třídě Supertwin a byl bych nesmírně rád kdyby tahle třída odstartovala svoji českou historii. Velice potěšující zpráva je že Supertwiny nejsou moc nákladné ale také nejsou moc výkonné. Tak jsme zde v Brně uvažovali zda by nestálo za pováženou založit novou třidu SUPERTWINS + 400SP ( 400 4T ). Mimochodem už jsem viděl v závodním oddělení Bronx Racing Teamu jednu Kawasaki ZXR 400 a chystá se podívaná třeba i na VFR, RVF, FZR, CBR, ZXR, GSXR. To vše je přijatelná možnost spojení dvou krásných tříd které by byli zvlášť klasifikováni a myslím si že tyhle malé čtyřválce si najdou své milovníky a k třídě SUPERTWIN se hodí jak už výkonem tak i váhou.

Vysloužil

2 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing

14.12.2013 v 00:02 | Nahoru | #1
No jo, asi tu ktm vyrobili pro jiný zavodění, než pro 4V.. Měl by se s nima jezdit nějakej cup, pokud se jim to povede. Jen mě to napadlo, že by se v té třídě mohla taky objevit nová mašina.. Kolik ty 4V mají vůbec koní?
Škoda jen, že ten RR je hlavně o motoru, třeba by ten handicap stáhla podvozkem, ale to by ty
tratě musely být členitější..

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

14.12.2013 v 01:54 | Nahoru | #2
Petta> Čtyřstovky 4V měly okolo 65-67 koní v základu, jako cesťák. Na závody by mohly mít ty naladěné, okolo 75 koní a možná některé i trochu víc. Jinak mě docela překvapilo, že když ty čtyřstovky jely letos v několika společných závodech s TWINY a s MONY, tak na nejlepší TWINY a dokonce i na nejrychlejší MONA nestačily a nejlepší čtyřstovky dojížděly až za nimi. Možná ty motory měly skoro stejné, jako v původním cesťáku nebo se tam v závodě se šestsetpadesátkami TWIN a MONO, uplatnilo známé pravidlo, že objem ničím nenahradíš!

Naposledy editováno 14.12.2013 02:34:13

(reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing

15.12.2013 v 03:38 | Nahoru | #3
Petta> Škoda jen, že ten RR je hlavně o motoru, třeba by ten handicap stáhla podvozkem, ale to by ty tratě musely být členitější..

to souhlasím, já myslím, že na Přerovské rokli by se to víc srovnalo. No a to už tak bývá, že závodění na motorce je celkem dost o motoru, pokud nezávodíš v jízdě s kopce bez řetězu, jako kdysi František

Naposledy editováno 15.12.2013 03:58:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist