1 reakcí na tento příspěvek Prosim o radu
4T vs 2T je věčnej problém.
Do 4T nasypeš víc akorát když se podělá motor, zbytek je stejnej, tim myslim tlumiče, plasty atd. s tim se musí počítat. Ale neni problém dojet na benzinu, cáknout benzinek a jede se dál. U 2T pořád taháš olej a sypeš tam častějc. Takže to ve finále vyjde asi na stejný peníze.
Takže to chce vybírat asi citem, jak se ti na čem jezdí, někdo radši 4T, někdo 2T, a taky podle stavu ;)
Já bych rád jezdil na 2T ale mam doma (resp. tatík) Housku WR360 a prostě mě nebaví pořád tahat kanystr s benzinem nebo olej. Tak jsem si pořídil 4T Ale jsou lidi kterým to nedělá problém
Je to na vkusu každého soudruha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosim o radu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Prasklý ráfek KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 2 | 2.10.2022 v 09:35 kokoška. |
Víko zapalování z SX na EXC KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 6 | 25.9.2022 v 15:27 PETARDAK |
Teče moc oleje z oddychu motoru KTM EXC 525 | Sdsdssdsd | 15 | 4.6.2022 v 07:26 krokoš |