Jelikož jsem již něco najezdil v terénu a posbíral jsem malé zkušenosti. chtěl bych osedlat motocykl typu cruiser. Do této kategorie jsem zarytý blázen, a tak poprosím Vás, zkušené motorkáře, o radu, kterou motorku pro začátek vybrat.
Poznámka: jízda ve 100km/h a výše mě neláká jsem spíše klidný řidič, který nikam nespěchá, takže prosím nepřesvědčovat, že si mám koupit nějakého supersporta nebo něco podobného, děkuji.
V hledáčku mám tyto stroje
Kawasaki VN900
Yamaha XVS950A Midnight Star
Suzuki Intruder C800, nebo Intruder C800C
Předně podotýkám, že motorku chci kupovat novou od oficiálního prodejce.
Předem děkuji za rady, kritiku a komentáře.
Uzavřeno 17.03.2012 v 19:58 uživatelem Jedejakzpraku
Otevřeno 18.03.2012 v 19:24 uživatelem Jedejakzpraku
- jak píše Duka, jsi li alespoň trochu vyježděný, koukal bych po něčem objemově silnějším.
- před rokem jsem se stejným postojem (ale bez zkušeností) stál před stejným dilema.
- koukej se, osedlávej, projeď se na tom. Tahle mašina ti musí sednout jak prdel na hrnec. A taky se ti musí líbit.
- já tenkrát vybral C800 (VL800) Volusia
- kdybych měl zkušenosti a prachy na novou, vybral bych si tuhle:
http://www.motorkari...l-1500-intruder.html
- koukal bych, aby to mělo kardan
- ale ještě jednou a znovu, koukal bych po tom, jak se mi na ní sedí, jestli mě nebudou bolet kolena, záda.
Edit:
Koukám, že ti je 22 jařin. Máš před sebou celej život. Klidně začni na C800. Mám ji doma, kdybys ji chtěl vidět, sednout si na ni, ozvi se, udělám si vejlet.
Naposledy editováno 16.03.2012 20:27:45
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
C800 /C800C se snad liší jenom barvou a cvočkama na sedle pokud vím. Celkově mi C800 přijde jako totální sériovka bez nápadu. Nemyslím to špatně, ale C800ka mi přijde nevkusně hranatá, s nedotaženýma liniema a tak nějak celá "plastová" (i když poslední ročníky je to lepší) a vzhledem k tomu, že fungl nová VN900 z ofic. distribuce v doprodeji z loňského roku vyjde cenově skoro stejně jako C800 (vlastní zkušenost), tak u mě nebylo co řešit. Navíc výkonově je na tom VN900 taky trošku jinde (i když ne o moc). Když Intrudera, tak C1800, to je jiná paráda .
XVS950A u mě skončila jako 2. nejlepší v pořadí, ale nakonec mě odradilo to, že se mi na posez tak nějak podvědomě zdála menší ve srovnání s VN900. A taky to, že je to vzducháč a já osobně jsem chtěl vodníka. Údajně se u ní díky vzduchovému chlazení přehřívá zadní válec, ale to je zatím nepotvrzená informace a na základě ní jsem se nerozhodoval. Ale mašina je to nádherná a mezi ní a VN900 jsem se rozhodoval fakticky dlouho.
VN900 mi přijde jako vzhledově nádherná, vyladěná mašina, s pěkným výkonem, pohodlná a prostě celkově líbivá. Ale záleží na vkusu každého.
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při výběru cruiseru.
Jedejakozpraku-Ty máš krásné dilema! Jdi do toho co se ti líbí nejvíc!Prostě co tě chytí u srdce.A pokud se tak nestane ,nech to uzrát.Jednou to přijde a pak to bude ta pravá!
Longhorn> Tak tak. Je pravda, že počkat si na "WOW" efekt se rozhodně vyplatí
Vejfuk píše: Já si z pohledu nezkušence vybral to, na čom se mi nejlépe sedělo a co se mi nejvíce líbilo, což je pro mě Kawa VN900 Classic . Popravdě řečeno jsem totiž vybíral z úplně stejného výchozího bodu jako ty a taky jsem se nakonec rozhodoval mezi těmito 3.
C800 /C800C se snad liší jenom barvou a cvočkama na sedle pokud vím. Celkově mi C800 přijde jako totální sériovka bez nápadu. Nemyslím to špatně, ale C800ka mi přijde nevkusně hranatá, s nedotaženýma liniema a tak nějak celá "plastová" (i když poslední ročníky je to lepší) a vzhledem k tomu, že fungl nová VN900 z ofic. distribuce v doprodeji z loňského roku vyjde cenově skoro stejně jako C800 (vlastní zkušenost), tak u mě nebylo co řešit. Navíc výkonově je na tom VN900 taky trošku jinde (i když ne o moc). Když Intrudera, tak C1800, to je jiná paráda .
XVS950A u mě skončila jako 2. nejlepší v pořadí, ale nakonec mě odradilo to, že se mi na posez tak nějak podvědomě zdála menší ve srovnání s VN900. A taky to, že je to vzducháč a já osobně jsem chtěl vodníka. Údajně se u ní díky vzduchovému chlazení přehřívá zadní válec, ale to je zatím nepotvrzená informace a na základě ní jsem se nerozhodoval. Ale mašina je to nádherná a mezi ní a VN900 jsem se rozhodoval fakticky dlouho.
VN900 mi přijde jako vzhledově nádherná, vyladěná mašina, s pěkným výkonem, pohodlná a prostě celkově líbivá. Ale záleží na vkusu každého.
Jo jo taky ji mam VN 900 ma nejhezci linie dlouho jsem vybiral mezi tim a C800 a kawa vyhrala suzuki proste nevypada tak pekne
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
co člobrda to názor. Já měl C 800 Intoše / Volusie /. Byl jsem s ní spokojenej , myslím že tenhle model se nejvíc tváří jako velkej parník- to se třeba líbilo mě. Už jsem to tu psal mockrát objem mě nikdy nelimitoval v jízdě s většíma kubaturama. Jezdil jsem i dost ve dvou. Měnil jsem za GSo , ne pro nespokojenost s motorkou ale chtěl jsem víc cestovat a na tenhle typ se toho víc sbalí
Jinak jaK tu někdo psal kardan - tak myslím že už jej dávají všechny firmy, Suzuki byla vlastně prví kdo to dával do podlitrů.
Rada : svez se na každé - dnes to prodejci umožňují / i BMW / pak to porovnáš podle svého pocitu, protože co člověk to jinej vkus.
Přeji šťasnou ruku
2 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
Děkuji za reakci
Jinak Yamaha má bezkonkurenční cenu. U Kawasaki jsem se zatím pod 210 000 nedostal a u Yamahy mám už i nabídky za 185 000 a to už je sakra rozdíl.
Tak teda stojím před velkým dilematem.
Zatím děkuji všem za komentáře a rady
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
na podzim jsem jako ty vybíral cruisera podlitrový kategorie. Podle mě neni nad to ty prodejce navštívit a motorky projet. Tady do fóra ti každej napíše svůj názor, ale důležitý je, jak ta motorka při jízdě působí na TEBE!
Já osobně jsem třeba 950 Yamahu projel a výsledkem bylo zklamání, i když nemůžu vysvětlit proč. Asi kombinace posezu, nezáživnýho motoru a designu, ketrej mě osobně moc nebere. Zato Kawasaki (konkrétně custom) se mi páčila hodně, působí velkým a zároveň uvolněným dojmem, takovej ten pocit, že mam všechno na háku :) Se Suzuki nemám žádnou zkušenost.
Ještě k tomu objemu - já jsem třeba po 4 sezónách na 535 Viragu záměrně šel znovu do menšího obsahu. Přitom mám možnost porovnat, občas si půjčuju tátův stroj (1400). Cruiser není o rychlosti a motorky kolem 50 koní pro pohodovou jízdu podle mě stačí. S jezdcema na velkoobjemech udržíš bez problému krok. Navíc u tý 1400 se dá plněj plyn stejně využít jen na rovince, u těch mešíc objemů mi přijde, že se ta síla nechá líp dávkovat, což je třeba v zatáčkách fajn. Ale možná jenom nejsem dost dobrej pilot na to, abych to zvládnul i s 1400 :)
No a ta výrazně nižší pořizovací cena je samo o sobě silnej argument. Taky si myslim, že všechny mašiny ve výběru by mohli jezdit tak za 4,5l/100km, ne, že bych to u motorky až tak řešil, ale potěší to. Za sebe bych se prostě menšího objemu nebál.
Přeju ti, aby sis nakonec vybral dobře!
Nevadí, příští týden zkusím Yamahu v Brně, mají nejlepší přístup i ceny. Určitě dík za názor.
Právě z toho objemu jsem měl strach aby to trošku jelo, ale stovku to prý zvládne do 7 sekund, tak to je dost svižné. Všichni mi říkají, že mi bude za rok malá, ale nevím, moc tomu nevěřím, mám z motorky respekt
Mějte se tu fajn
Jedejakzpraku píše: Ještě bych měl dotaz ohledně toho objemu. Už 4 roky vlastním auto o objemu 1400 ccm a výkonem 59 kW a nemám potřebu měnit, výkonově mi vyhovuje, 90 to jede a na dálnici 130 taky udělám bez problémů.
Co je to zač? Bravo?
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
Jinak motorka je už objednána. Kupuji ji u Donara v Brně. Má skladovku v tmavé červené z r. 2011 za 189 900 Kč, tak jsem si ještě nechal dát origo padák a k tomu plachtu na moto (neorigo), takže celkem příjemných 196 000 Kč s tím, že moto mi dovezou až k domu.
Mějte se tu hezky až něco najedu, zase napíšu.
1 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při výběru cruiseru.
Jedejakzpraku píše: Jo, sorry, xvs 950 Midnight Star
Jedejakzpraku> Tak to se potom domluvíme na vyjížďku...950ku MidnightStara jsem v akci ještě neviděl . Třeba do Hostěrádek na birrela, to je na půli cesty .
2 reakcí na tento příspěvek Rada při výběru cruiseru.
Děkuji všem za rady při výběru a už se těším, až se s vámi budu potkávat na silnici
Teď si jdu trénovat nějaké ty formality ze stránek K1400 http://www.k1400.cz...ot/zaciname/II/8.php
Mějte se báječně.
Vejfuk píše: Jedejakzpraku> Tak to se potom domluvíme na vyjížďku...950ku MidnightStara jsem v akci ještě neviděl . Třeba do Hostěrádek na birrela, to je na půli cesty .
rad se domluvim na vyjizdku svama taky bych se rad podival na krasavca :)
Naposledy editováno 14.04.2012 09:59:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při výběru cruiseru.
Jedejakzpraku píše: Tak je doma, více info v profilu.
Děkuji všem za rady při výběru a už se těším, až se s vámi budu potkávat na silnici
Teď si jdu trénovat nějaké ty formality ze stránek K1400 http://www.k1400.cz...ot/zaciname/II/8.php
Mějte se báječně.
Ať to jezdí .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkrácení plexi Yamaha XVS 950A Midnight Star | riderr3 | 10 | 10.7.2024 v 13:33 Rachus |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 26 | 30.4.2024 v 11:56 Monty_78 |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Motocykl z USA s tachometrem pouze ... Yamaha XVS 950A Midnight Star | Versysák__ | 25 | 1.9.2023 v 11:00 b0b4n |
Pohon řemenem Yamaha XVS 950A Midnight Star | Janyk | 12 | 20.8.2023 v 08:41 Strider |