paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple
17.3.2012 v 19:54
Pár kamarádů si o toto porovnání psalo. Neberte to prosím jak objektivní test. Jde čistě o moje pocity.

Aprilia Tuono 1000R
Supersportovní bike, pro který není problém atakovat rychlosti přes 250km/h. Posez je vyloženě „na motorce“ a nezasvěcenému se může zdát, že sedí na prkenné lavici. Super pevný a přesný podvozek. Uvolněná jezdecká pozice, příjemně tvarované široké řidítka dobře padnou do ruky, avšak pilot má docela sportovně zalomené nohy. Jako na superbiku. Všude dostatek prostoru a tuono navozuje pocit „velké motorky“. Dostačující, ikdyž ne příliš kousavé brzdy. Hodně atraktivní look díky válečnému lakování. Celkově kvalitně postavený bike s dobrou ochranou proti větru. Vítěz srovnávacích testů v letech 06-07-08. Výkon 138PS.
Triumph Speed Triple 1050
Více univerzální stroj ne tak atraktivního vzezření, obzvlášť když stojí vedle sebe. Vzhledově i pocitově menší (kratší) motorka. Nádrž kratší, ale stejně široká jako na Tuona. A posez? Jezdec sedí jako by v motorce, s podobnými řidítky jak na Tuonu, avšak s méně zalomenými nohami. Účinnější brzdy díky radiální pumpě a krásné, letmo uchycené zadní kolo. Zepředu více „ufo“ vzhled a celkově nepůsobí tak agresivně jako Tuono. Vítěz srovnávacího testu 2011. Výkon 135PS.
DUCATI STREETFIGHTER/S
...a jeho dvouválcových 155PS. Vrchol evoluce. Nejnašlapanější naked, který stál nový 489tisíc Kč. Motorka, která nutí jezdce jet strašnou pilu a stroj, který neodpouští chyby. V běžném provozu nebezpečná zbraň, která zesměšní vše ostatní a z aut udělá pomalu se šinoucí a zavazející figurky. Brutální posez, vzhled a jízdní parametry. 155 koní, kovaná kola MARCHESINI, brzdy Brembo monoblok a kompletní šasi od Ohlinsu. Nic lepšího v roce 2011 po zemi nejezdilo. Vrchol pyramidy, luxusu a sportovních vlastností, které ovšem průměrně zdatný pilot ani z poloviny nemá šanci využít. Nevhodný pro jízdu ve dvou a pro delší trasy a klidnější jízdu „na kochačku“ naprosto nepoužitelný. Buď jedeš na hraně a nebo se trápíš. Přes všechny malé nedostatky radikální bike se kterým leze kdykoliv a kdekoliv udělat hodně parády.

Naposledy editováno 18.05.2015 21:14:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

28.3.2012 v 22:53 | Nahoru | #1
drippera> bodejť bys neporychlil, na Triplech je všechno snadný, podvozek pevnej samet, Bremba kusadla, motor neskutečnej reaktor bez propadů a hlavně reakce plynu v náklonu je taky celkem jemná, žádný cukání - což hlavně v zatáčkách člověka hodně porychlí, třeba oproti SF i když Tuono od 07 bylo už taky parádně vyladěnej rychlej street

ale za hodně moc poděkuj i těm gumám: ty K3 jsou opravdu fantastický, je na nich obrovská jistota a hlavně jejich limit je v provozu na silnicích ještě mnohem dál, než náš psychickej
já předloni přechodem na tyhle K3 (i na skoro identický Pirelli Diablo Rosso Corsa na KTMce) porychlil během dopoledne snad o dva levely a začal držet krok s těma největšíma střelcema v Krkonoších, nehledě na Most, kde rázem ubylo 4-5 sec na kolo...

(reakce na) Srovnávačka Tuono/streetfighter/Speed Triple

29.3.2012 v 10:04 | Nahoru | #2

oxygen píše: drippera> bodejť bys neporychlil, na Triplech je všechno snadný, podvozek pevnej samet, Bremba kusadla, motor neskutečnej reaktor bez propadů a hlavně reakce plynu v náklonu je taky celkem jemná, žádný cukání - což hlavně v zatáčkách člověka hodně porychlí, třeba oproti SF i když Tuono od 07 bylo už taky parádně vyladěnej rychlej street

ale za hodně moc poděkuj i těm gumám: ty K3 jsou opravdu fantastický, je na nich obrovská jistota a hlavně jejich limit je v provozu na silnicích ještě mnohem dál, než náš psychickej
já předloni přechodem na tyhle K3 (i na skoro identický Pirelli Diablo Rosso Corsa na KTMce) porychlil během dopoledne snad o dva levely a začal držet krok s těma největšíma střelcema v Krkonoších, nehledě na Most, kde rázem ubylo 4-5 sec na kolo...



Tak tak. Naprostý souhlas. Ze začátku jsemměl fakt strach, že to bude taktrošku "nuda" ale jak jsem začal postupně přikládat pod kotel, je to lepší a lepší. A s Tuonem máš pravdu. Byl to výborně vyladěnej street a poád je! Však už jsem taky psal, že jsem se na něm paradoxně povozil líp nežna SF a to už je co říct.
Ale stejně jsou to všechno nádherné a skvělé naked biky z nichž každý má svoje kouzlo a já bych je snasl v garáži všehny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist