Téma: Demontáž hlavy motoru.
3.4.2012 v 22:52
Zdravím
Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?
Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?
E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..
Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?
Díky.
Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14


Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?
Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?
E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..
Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?
Díky.
Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14
1 reakcí na tento příspěvek Demontáž hlavy motoru.
Jen ho zase nehrnte do zbytecny GO vrsku, pokud ta hlava neni kriva. Je fakt, ze se vyuci/nebo to cely zkazi ale jedno pravdivy prislovi rika, ze co funguje do toho se nevrta a ne vzdycky foukly tesneni znamena krivou hlavu. Takovyhle investice se vyplati jen pokud dotycnej planuje motorku mit opravdu dlouho, jinak ventilovy gufera menit a zabrusovat ventily je hovadina, pokud tesni(lepsi mit kulaty sedla co tesni, nez se ucit na tom zabrusovat na tovarni uhly a pak resit spatny zabrouseni).
...kdyz to budes rozdelavat, tak good luck a jen sama pozitivni zjisteni a ne jen "ty vo*e, tohle je taky v pí**"

Naposledy editováno 04.04.2012 18:55:26
...kdyz to budes rozdelavat, tak good luck a jen sama pozitivni zjisteni a ne jen "ty vo*e, tohle je taky v pí**"


Naposledy editováno 04.04.2012 18:55:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.
Jindra650 píše: Jen ho zase nehrnte do zbytecny GO vrsku, pokud ta hlava neni kriva. Je fakt, ze se vyuci/nebo to cely zkazi ale jedno pravdivy prislovi rika, ze co funguje do toho se nevrta a ne vzdycky foukly tesneni znamena krivou hlavu. Takovyhle investice se vyplati jen pokud dotycnej planuje motorku mit opravdu dlouho, jinak ventilovy gufera menit a zabrusovat ventily je hovadina, pokud tesni(lepsi mit kulaty sedla co tesni, nez se ucit na tom zabrusovat na tovarni uhly a pak resit spatny zabrouseni).
...kdyz to budes rozdelavat, tak good luck a jen sama pozitivni zjisteni a ne jen "ty vo*e, tohle je taky v pí**"
K té fotce: a nestačilo by si na talířky ventilů napsat pouze čísla než je strkat do nějakého držáčku


Jo, asi před 14 dny jsem tě viděl na tom žlutém Triumphu v Křečovicích, zastavil si na náměstí a pucoval sis přední blatník zasraný od bahna




Naposledy editováno 04.04.2012 20:21:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 13 | 26.4.2025 v 14:37 Jirka.46 |
Pojistky a jejich vymena Honda CBR 600F | bohemians | 3 | 23.4.2025 v 20:04 bohemians |
RF moto České Budéjovice-ochota a c... Honda CBR 600F | MacNamara | 12 | 11.4.2025 v 11:21 Slávek-TDM |
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 2 | 13.3.2025 v 11:15 Popin88 |
Záměna motorů Honda CBR 600F | Mihura | 2 | 20.12.2024 v 17:33 RTSbike |