Téma: Demontáž hlavy motoru.
3.4.2012 v 22:52
Zdravím
Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?
Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?
E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..
Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?
Díky.
Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14


Chci se jen informativně zeptat...
Když demontujete hlavu motoru, tak sundáte ventilové víko a rozepnete rozvodový řetěz? nebo shodíte i hřídele a pak zpátky vše do továrního nastavení 0?
Respektive.., můžu sundat hlavu aniž bych pootočil ventily?
E:
Dotaz 1)
Může být ohlá hlava? E: OK dík, s uhlíkem jdu dopr..
Dotaz 2)
Kdybych chtěl nechat brousit hlavu na magnetce, tak ji musím celou odstrojit, /ventily, hřídele atp../ , ano? nebo to jde udělat pohromadě?
Díky.
Naposledy editováno 04.04.2012 08:30:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.
2stroke píše: ...budu si muset vyrobit přípravek, abych mohl přes otvor v hlavě na svíčku natlakovat válec, abych mohl stlačit pružiny na ventilech...jj, už se těším
a není snažší tu hlavu teda sundat a demontovat ventily normálně? Mě na to posloužila normální truhlářská svorka a kousek trubky s výřezem abych magnetem vytáhl ty měsíčky na dříku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž hlavy motoru.
VlastíkPlamínek> tak jak jsem to tu popsal, se měni gufera na ventilech u aut celkem běžně
...kus provazu, nacpat přes otvor na svíčku do motoru - tím pádem se má talířek o co opřít a pružiny na ventilech jdou stlačit...a nebo talířky přitlačit stlačeným vzduchem - samozřejmě za podmínky, že ventily nejsou podpálené a že těsní, že...ale tak to už by ta hlava dolů jít musela...
Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe
....
Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru
, ale většinou bere tak 0,2-0,3 l na tisíc, no moc se mi do toho nechce - no víš, co se říká, staré hovno nesmrdí, dokud se v něm člověk nezačne rýpat
...jj, to jak brácha, ten rozdělával motor ze sve staré GPZ 750 asi 4x
...muhehe, a stejně mu to žere olej přes válce, no prostě málo medu...to byly prasklé kruhy na dvou válcích, no a stejně jela přes 200
, potom zase vytahaný primární řetěz atd. atd.

Jo truhlářskou svorkou to jde taky, doma mám ale stlačovač na ventilové pružiny, s tím to jde lépe


Jo jinak na tom GSX jsou samozřejmě válce oddělené od horního karteru, když sundám hlavu, odlepí se těsnění, co je pod válci, i když samozřejmě je to papír, asi by si to zase sedlo...ono to toho oleje zase tak moc nežere, no podle stylu jízdy, na trase Olomouc - Nový Jičín při permanentní rychlosti přes 200 km/h si vzala i půl litru




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 13 | 26.4.2025 v 14:37 Jirka.46 |
Pojistky a jejich vymena Honda CBR 600F | bohemians | 3 | 23.4.2025 v 20:04 bohemians |
RF moto České Budéjovice-ochota a c... Honda CBR 600F | MacNamara | 12 | 11.4.2025 v 11:21 Slávek-TDM |
Poskakující otáčkoměr Honda CBR 600F | Popin88 | 2 | 13.3.2025 v 11:15 Popin88 |
Záměna motorů Honda CBR 600F | Mihura | 2 | 20.12.2024 v 17:33 RTSbike |