paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při ohřátí se ji nechce
19.4.2012 v 16:28
Zdarec ,koupil jsem si husku nicmene , vse vpohode ,jezdim,jezdim a najednou ouuu a nesla ani nastartovat tak nasrane cekam ,cekam a kdyz uz neni tak ˇteplaˇ tak zas chytne a vpohode jede ,nevite cim to muez bejt ? Dneska jedu a tak po 5 km zas prestane jit uplne za plynem ,vemete za plyn a motor uplne vynechava a strili z vejfuku a kdyz plyn uplne povolite ,tak to zas chcipne a nic ,tak zase pockat nez vychladne a pak ten samej ciklus,nevite nekdo co by stim mohlo bejt ? Moc dekuji za odpoevdi

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 17:16 | Nahoru | #1
Zdar,
tady mas link

btw...testnul jsi trebas neco? - jakoze treba novou svicku?

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 17:18 | Nahoru | #2
Bobulus> :D Ne,ne, motorku mam od patku ,takze ani ne tejden ,jel sme nani tak 4x a dost me to stve :)

Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 17:25 | Nahoru | #3
betonově špatná svíčka...

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 19:57 | Nahoru | #4
špatná svíčka bo rozladěná směs podle toho co píšeš tak to bude asi moc bohatý a jak se to uchlastá tak chcípne.... sundej svíčku a mrkni na barvu

Naposledy editováno 19.04.2012 19:58:36

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 21:00 | Nahoru | #5
jo,jo ,oboji sme chtel udelat ,jen jestli to neni neco jineho ,dik za odpovedi

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 21:04 | Nahoru | #6
Kdyby to svíčka nebyla mrkni jestli místo chladící kapaliny nemáš jenom vodu nebo hodně naředěnou kapalinu..a jestli je jí dost

Při ohřátí se ji nechce

19.4.2012 v 21:16 | Nahoru | #7
Jestli máš už měněnou svíčku a pokračuje problém jdi po klínku na klice jestli to nemá hnutý zapalko to je vcelku běžný...

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

20.4.2012 v 16:52 | Nahoru | #8
kuk> A kdyby měl vodu, tak by to vadilo čemu?

Při ohřátí se ji nechce

20.4.2012 v 21:55 | Nahoru | #9
Voda by se ti vařila v kanálcích okolo válce a nechladilo by se ti to dobře, můžeš to až zadřít

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

20.4.2012 v 22:10 | Nahoru | #10
zdroj:wiki

Nemrznoucí kapaliny byly vyvinuty, aby odstranily negativní vlastnosti vody použité jako chladicí kapaliny. Ve většině motorů je v bloku umístěna mrazová zátka, které má za úkol chránit motor v situaci, kdy je v chladicím systému obyčejná voda (tedy nikoli nemrznoucí kapalina) nebo pokud okolní teplota klesne pod bod tuhnutí nemrznoucí kapaliny. Pokud se chladicí kapalina přehřeje, může se začít v motoru vařit; vznikající bubliny páry mohou způsobit vážné poškození motoru. Problému pomůže zabránit tlakový chladicí systém a používání správné chladicí kapaliny.

Osobně mám předepsaný ethylenglykol do té mojí

Roztoky ethylenglykolu jsou k dispozici od roku 1926 a prodávaly se jako „stálé nemrznoucí kapaliny“, protože vyšší bod varu poskytuje (kromě přínosu nemrznoucí kapaliny v zimě) výhodu i v letním období

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

21.4.2012 v 08:44 | Nahoru | #11
kuk> Jen pro info, abys věděl, že se dá v pohodě "jezdit" i na vodu, tak tady je citace z Technických řádů pro Supermoto na rok 2012, kde se nic jiného, než destilovaná voda použít ani nesmí:

DOPLŇUJÍCÍ SPECIFIKACE PRO SUPERMOTO
...

*Jedinou povolenou chladicí kapalinou je voda .

* Uzávěr plnícího hrdla chladicí kapaliny, nalévací a výpustný olejový šroub musejí
být Viditelně zajištěny proti uvolnění.

...



Naposledy editováno 21.04.2012 08:45:56

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

21.4.2012 v 20:22 | Nahoru | #12
Sice si stále myslím že s vodou bych motor mohl daleko dřív zadřít, ale teď si aspoň rozšiřuju obzory Kdysi jsem měl maloobsahový čtyrvál a ten se choval díky tomu že já tydít do něj nalil vodu do chlazení přesně dle popisu - studenej motor jel jak ďas ale po ohřátí začal ztrácet výkon až chcípat, ale třeba tyhle motory SM jsou na to stavěný

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

23.4.2012 v 10:14 | Nahoru | #13

kuk píše: Sice si stále myslím že s vodou bych motor mohl daleko dřív zadřít, ale teď si aspoň rozšiřuju obzory



To je ale blbost.

Bod varu destilky je při tlaku 101 kPa 100°C a roste lineárně s tlakem, tzn. pokud mám tlak v chladící soustavě třeba 120 kPa (nevím, kolik je to u motorek, ale u aut je cca. 120 - 150 kPa), tak je bod varu destilky v chladící soustavě cca. 120°C. Při správné funkčnosti chladící soustavy, se při rychlosti 90 km/h pohybuje teplota chladící kapaliny okolo 80°C a čím jedeš rychleji, tím je chlazení účinnější. Tzn. do bodu varu máš ještě 40°C rozdíl. Takže chladící kapalina může sice mít lepší chladící účinek nebo vyšší bod varu, ale rozhodně to při normální jízdě nemůžeš poznat a už vůbec ne to kvůli tomu zadřít.

Jediná nevýhoda destilky je, že jí musíš před zimou vypustit, NIC VÍC! : )

Při ohřátí se ji nechce

26.4.2012 v 19:19 | Nahoru | #14
PetrS : Já se úplně nepřu Jen říkám že 80stupňů je na čidle, v kanálku v motoru to může být o něco víc a když chvíli stojím na křižovatce tak tam 105-110 občas vidím takže v motoru klidně může těch 120 být v tu chvíli=i když čidlo je ok, kanálek vaří tedy hůř chladí. Asi takhle to mysleli na wiki. U těch SM na závodech to furt jede=pořád chladí pokud se chladič něčím nezalepí. Toť má teorie, klidně jezdi s vodou, na podzim vypustíš a šetříš sebe i životní prostředí-to je podle mě důvod velký

Při ohřátí se ji nechce

28.4.2012 v 22:53 | Nahoru | #15
Škoda že už je to tu mrtvý....pohledal jsem tlaky a u mojí motorky má víčko chladiče povolit při 108kPa, maximum je 137 a pak v manuálu píšou cosi o smrti motorupři překročení 137kPa

1 reakcí na tento příspěvek Při ohřátí se ji nechce

2.5.2012 v 21:46 | Nahoru | #16
Tak to nakonec byl otim ,ze byla v haji hridelka a vrtulka a gufero ve vodni pumpe,takze emulze vody z volejem vsude byl oaz dost a ja kse to mega ohralo,tak se to vyparovalo a bylo to i v sani a zaclo to hltat :)

(reakce na) Při ohřátí se ji nechce

3.5.2012 v 19:59 | Nahoru | #17
LosTragédos> tak to jsi nás dostal všechny

Při ohřátí se ji nechce

29.8.2013 v 15:18 | Nahoru | #18
za tepla po pridani plinu chcipla,po pul hodine naskočila na šlapnuti...previnul Jsem stator,magnety ok,pak na civce objevil ze 2/3naštiply drat,



ten bili uprostred...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist