


1 reakcí na tento příspěvek černá svíčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
todvora píše: Já čekal nějakej rasizmus, podobně jako u černých sanitek









1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
Dolph-cz píše:
....černá svíčka
Dolfyg sis dneska šlehnul,že se v každém vlákně chlameš jag KOKOD !!!CZPAN !!


2 reakcí na tento příspěvek černá svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.
tak asi fakt seš


jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.
Kovboy píše: Jsem asi blbej, ale bohatost směsy se přece nedělá posunutím jehly, ale šroubkem pro směs, který otvírá nebo zavírá přívod vzduchu pro míchání bohatosti. Sice tu nepíšeš o jaký karburátor jde, nebo o jakou motorku, ale tou jehlou to moc nedoladíš.



3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
Dolph-cz píše: tak asi fakt seš
jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.
Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde.



Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.


Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.
na to že to děláš mraky let tak toho moc nevíš

1 reakcí na tento příspěvek černá svíčka
Asi nevim ktery toe na volnoběh je zboku a na směs dole ..




2 reakcí na tento příspěvek černá svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka
gugo píše: babuka> Tak to bejt tebou resim, prijdes o ventily.
Svíčka je šedivo černá už 72 tis. km co jsem na tom za 4 roky najel a že jsem jich pár měnil. Stejně pár skútrů a motorek předtím. Cihlovou svíčku sledoval před lety můj děda

----------
Hano: pravda u dvoutaktu je to něco jiného. Jestli je černá a jako od oleje, tak to má smysl něco s tím s tím dělat. Jestli je šedivo černá a suchá a ať s tím děláš co s tím děláš, tak s tím asi nic neuděláš. Předpokládám, že takové základní věci jako karburátor a filtr atd., že to jsi už řešil.
Naposledy editováno 06.05.2012 18:40:45
Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.
Kovboyi, vždyť sám to ale v článku o karburátorech na motochině píšeš tak, jak to říká Dolph-cz. Šroubek je na seřízení bohatosti směsi při volnoběhu (taky ten kanálek, který tím šroubkem uzavíráš/otevíráš, obsluhuje volnoběžnou trysku) + to ovlivňuje bohatost do ca 1/4 zvednutí šoupátka. Pak už se o vše stará tryska hlavní, kde bohatost řídí tvar jehly, která se zasouvá do emulzní trubice.
Jaký je v daném okamžiku tvar mezikruží mezi emulzní trubicí a jehlou záleží zejména na tom v jaké pozici jehla je.
Hano, pokud to máš černý, tak dej jehlu o jeden zářez níž (tj. pojistný plíšek na jehle o jeden zářez výš). Volnobežnou bohatost nastav šroubkem univerzálně na nějákých 1.5 otáčky. Pak to vezmi někam a dolaď to za pochodu. A počítej s tím, že barva svíčky se nezmění hned - třeba ca. po 5km už by to mohlo být čitelný (správně by to mělo být tak 50, ale to platí pro motorky na silnici).
Kedy boli naposledy menené netuším, moto mám iba pár týždňov.
Viac ma ale bolí hlava z toho karbónu vo valci resp. na pieste. Nešlo to veľmi dobre vyfotiť ale v diere po sviečkach vidno takúto černotu. Je to v pohode na 4takte?
Alebo to dám rozobrať, príp. zvažovať nejakú chemickú dekarbonizáciu?
Moto je Kawa ZX-6R 636 r.2013.
Inak nedymí skoro vôbec.


