paolo_novy Přidat reklamu

Téma: černá svíčka
3.5.2012 v 14:47
Zdar kluci nevite jak docílit krasnou cihlovou barvu svíčky ??... je černa

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) černá svíčka

5.5.2012 v 18:34 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: tak asi fakt seš

jehlou se výrazně mění směs....,mnohem víc,než tím šroubkem-ten je více méně pro volnoběh a úplně nejnižší provozní otáčky.


Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.

(reakce na) černá svíčka

5.5.2012 v 20:04 | Nahoru | #2

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.

,no,to asi jo,máš v tom nějaký guláš...

(reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 6.5.2012 v 09:20 | Nahoru | #3

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.


na to že to děláš mraky let tak toho moc nevíš

(reakce na) černá svíčka

Skvělá odpověď, děkuji! 10.5.2012 v 14:33 | Nahoru | #4

Kovboy píše: Víš, nejdříve se zamysli o jaký karbec jde. Šroubek na volnoběh je jiný než šroubek na směs. U těchto karburátorů je z boku šroubek pro zvedání a snižování šoupěte a tím i volnoběhu a zárověň s tím se nahoru a dolu pohybuje jehla. Ale já tady píši o šroubku, který je zespoda a s ním se právě šteluje ta bohatost. Když ho utahuješ, přidáváš na bohatosti a opačně. Změna pozice jehly má také svůj účel při nastavení karburace a směsy, ale nemá na to takový vliv jako ten šroubek pro směs. Ale jsem fakt asi blbej a mraky let nastavuji tedy karburátory a motory blbě a budu se muset svým týmovým jezdcům omluvit, že vyhrávají se špatně nastavenými karburacemi.



Kovboyi, vždyť sám to ale v článku o karburátorech na motochině píšeš tak, jak to říká Dolph-cz. Šroubek je na seřízení bohatosti směsi při volnoběhu (taky ten kanálek, který tím šroubkem uzavíráš/otevíráš, obsluhuje volnoběžnou trysku) + to ovlivňuje bohatost do ca 1/4 zvednutí šoupátka. Pak už se o vše stará tryska hlavní, kde bohatost řídí tvar jehly, která se zasouvá do emulzní trubice.
Jaký je v daném okamžiku tvar mezikruží mezi emulzní trubicí a jehlou záleží zejména na tom v jaké pozici jehla je.

Hano, pokud to máš černý, tak dej jehlu o jeden zářez níž (tj. pojistný plíšek na jehle o jeden zářez výš). Volnobežnou bohatost nastav šroubkem univerzálně na nějákých 1.5 otáčky. Pak to vezmi někam a dolaď to za pochodu. A počítej s tím, že barva svíčky se nezmění hned - třeba ca. po 5km už by to mohlo být čitelný (správně by to mělo být tak 50, ale to platí pro motorky na silnici).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist