Téma: Odchazeji svičky
 
25.11.2007 v 21:09
čim to muže byt že se mi na ktm jebou svičky? dal jsem novou B9EG pojezdil jsem tak hodinu a začalo to vynechavat až to chciplo a při startovani to jenom sem tam škytlo, když ji vyndam tak probiji všude jen ne tam kde by měla. co s tim?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 16:07 | Nahoru | #1
Vana666>
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300

jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)

(reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 16:50 | Nahoru | #2
Lenny58> Dík za doporučení *no* - jenom se ptám jakej je v nich rozdíl (jinak sám jezdim NGK) svíčku z fáva sem jel 2x, když zrovna nic jinýho nebylo, kámoš jí jezdí kvůli tomu že má rozhozenej karbec a nedokáže si to poštelovat, tak místo toho aby se na to koukal tak hodil svíčku do auta a jezdí -) neříkám že je to lepší, ale když je na moto něco dokurvenýho tak origo svíčky nevydrží nic, proto při štelování směsy .... a zkušebních jízdách bych dal svíčku z fáva, až doladim směs tak že svíčka bude supr a nebude to dělat žádný jiný kokotiny, tak vrátim origo svíčku a neměl by bejt problém, hlavně mě to nevyjde na litr

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 17:32 | Nahoru | #3
Lenny58> Bohoušku trofám si říct že těm motoruům trošku rozumím,ale přesto se už léta řídím "kravinou", kterou mi doporučil mimo jiné i Oťas Kotrba...pokud v moto funguje obyč svíčka za pár korun, není problém na ní jezdit. vyzkoušel jsem všechno možný, a stejně nakonec zaručenou životnost maj skutečně jen ty svíčky co se běžně dávaj do auta. neukápla mi niky a na 99 % vím že ani neukápne, takovou sodu tomu nedávám...tohle bych řešil možná u 125 nebo 80,ale né u 300 :) . A jak píšeš že "Výrobci doporučujou..."...myslíš že KTM doporučuje Motorex proto že si myslí že je nejlepší? :lol: ...to je zajímavý že ještě před pár rokama to byl Shell, předtím castrol.....výrobce doporučuje především to z čeho má nějaký prachy, kduž mu slušný peníze za reklamu nasolí Brisk, za pár dní to uvidíš na reklamách... ;) . Toliko můj pohled na toto téma, je teda fakt a´t si každej jezdí co chce, ale s těma ůautovejma" svíčkama je to odzkoušený *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky

26.11.2007 v 18:45 | Nahoru | #4

Lenny58 píše: Vana666>
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300

jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)


To znamená, že když mi jednou za 4 měsíce motorka po týdnu stání nechytí, tak mam svíčku vyhodit a koupit novou? :rolleyes: :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist