Téma: zkušenosti s KLX 650R (ne 650C)
28.5.2012 v 23:02
zdravím.naskytla se mi koupě klxka.. kdo jaký máte zkušenosti?čet jsem jeden test z motocyklu 99 a dost to tam chválili. 54koní a 55nm při suché váze 127kg s pevným rámem a dobrou přední vidlou..to může být fajn polnačkový nářadí na kterym se dá jak těžkej terén tak silnice co myslíte??
motor by měl byt spolehlivej a "klidnej"
mám DR 385 a chtěl jsem se pouštět do velkých úprav včetně převrtu na 445ccm ale říkám si že to klx je v základu lepší pro účely na který to chci.
pokud je to klx alespon trochu tak obratný a ovladatelný jak DRko tak by se mi ta motorka dost zamlouvala.škoda jen že to je 5ti kvalt..
oproti XR600 se mi více líbí,je výkonnější a řekl bych že má i lepší podvozek v základu. xr650R je cenově jinde a nic moc podvozek..
neví někdo od kdy do kdy se vyráběly ty klxka? upozornuji že mě C-čkový mastodonti nezajimaj

děkuji moc za každý postřeh nebo připomínku


online
2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s KLX 650R (ne 650C)
Můj názor je, že KLX je při Tvoji uváděné suché váze cca 130kg pořád v terénu těžká a neohrabaná jako DRo a co se silnice týče u KLXa ujedeš pár kilometrů a budeš vytřepanej jak startka a ruce tě budou tak bolet, jako kdyby tě někdo lopatou přezně mlátil.
Kousek jsem se na KLX kdysi svezl (měl jsem XT600) a přišlo mi, že to jede hodně dobře a má to sportovnější podvozek než XT a sportovnější užší sedlo.
Na polňačky a do lesa OK (výkonu to mělo dost, ve srovnání s DR350 to bude brutální nárůst, který pro méně zkušenějšího jezdce nemusí být vždy výhodou)
Limitem v nějakém těžím terénu bude váha a výška těžiště.
Na silnici to bude méně pohodlnější než DR díky sedlu
Závodní 2T nebo 400 4t se 105 kg to nebude, ale na druhou strnu to bude méně náročné na servis
Na polňačky a do lesa OK (výkonu to mělo dost, ve srovnání s DR350 to bude brutální nárůst, který pro méně zkušenějšího jezdce nemusí být vždy výhodou)
Limitem v nějakém těžím terénu bude váha a výška těžiště.
Na silnici to bude méně pohodlnější než DR díky sedlu
Závodní 2T nebo 400 4t se 105 kg to nebude, ale na druhou strnu to bude méně náročné na servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s KLX 650R (ne 650C)
bateridouska píše: Můj názor je, že KLX je při Tvoji uváděné suché váze cca 130kg pořád v terénu těžká a neohrabaná jako DRo a co se silnice týče u KLXa ujedeš pár kilometrů a budeš vytřepanej jak startka a ruce tě budou tak bolet, jako kdyby tě někdo lopatou přezně mlátil.
A japa si na to přišel

Mám KLX 650C na tlumičích z eRka a kamarád má KLX 650R. Měl jsem krátce KLX650R, ale jel jsem na tom jen párkrát, než jsem ho použil na ND pro svoje Céčko.
Můžu obě motorky poměrně dobře porovnat.
V každým případě je eRko hodně dobrá motorka, která má s Céčkem velmi málo společného. eRko je oproti Céčku hotová motorka a jediný, co je nezbytně potřeba udělat, je namontovat ventilátor na chladič. Na trati se to ještě uchladí, ale při enduru bez ventilátoru ne.
Motor je spolehlivý


Přední tlumiče nejsou zas takový šlágr - přeci jen je to už skoro 20 let stará koncepce - a mají jen seřiditelný hydraul. útlum. Jinak nic. Na trati je můžeš dostat na doraz, ale spíš jen když dopadneš špatně na přední kolo. Já je na Céčku na doraz dostal snad jen jednou, při přehlídnutí klády v písku a nárazu na tvrdo

Zadní centrál je OK a seřizuje se útlum, odskok, pružina.
Rám je pevný a oproti Céčku je i vyztužený v oblasti krku pod nádrží.
Motorka celkově předběhla dobu o nejmíň 10 let


Vlastně je i druhý problém, že u nás nejde tuto motorku v žádném případě oficiálně přihlásit! Jezdí tu samozřejmě i na papírech, ale pokud narazíš při STK nebo evidenčce na poctiváka, neprojdeš a nic s tím nenaděláš.
Můj sen je mít podvozek vč rámu z eRka (ještě lepší by byly plně seřizovatelný přední tlumiče) a v tom mít airbox s aku z Céčka a taky i motor z Céčka, protože má výkonnější alternátor. Zas je o trochu těžší. Taky jde na motor z Céčka dát kick z eRka a to by bylo v kombinaci se startérem ideál.
V takovýhle výbavě by KLXRC

K tomu, že tě Céčkový mastodont nezajímá, v dobrých rukách je to po lehkým tuningu stejně dobrý nářadí jako eRko, zvládne i poměrně Hard terén, ale přeci jen pokud člověku nejde o potřebu mít motorku 650 ccm, jsou v terénu lepší volby. Poměrně zásadní problém u Céčka vidím zadní kolo 17".
Já mám KLX proto, že jezdím na akce pro velký endura. Mám ji přes dva roky, z toho cca 1 a 1/2 roku jezdím prakticky výhradně jen terén v různých úrovních. Nemůžu říct jediný křivý slovo. Vzhledem k poměcu cena/výkon/údržba/fun factor je to snad nejlepší volba


pokud máš možnost koupit eRko v dobrým stavu, umíš to ošetřit i po stránce dokladů a nevadí ti kick, jdi do toho

Naposledy editováno 29.05.2012 17:27:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klx 650r Kawasaki KLX 650 | lacof | 0 | 18.2.2025 v 16:55 lacof |
cestovani Kawasaki KLX 650 | Janlai | 5 | 9.8.2024 v 14:06 docent |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 | Dacann | 9 | 25.8.2021 v 12:00 Dacann |