V pátek 8.6.2012 mám odjíždět na motorce do Řecka. Tak jsem se dokopal k tomu si i vzhledem ke končící technický dojet na STK, udělat obojí i s evidenčkou. Motorku mám po majiteli v ČR, on dovoz z D
evidenční pán kouká do velkýho TP, na zadní gumu, do velkýho TP, na zadní gumu, na mě a zase do TP, kouknu se taky do TP a ejhle.. v TP je na zadek v kolonce 2. náprava "kuří nožky" značící, že se tam má nacházet stejná guma jako vpředu
NO NENI TO K P******??????? CO JE TO PROBOHA ZA KRETÉNA co tam dal takovou kravinu? tímto zdravim do MÚ Valašské Meziříčí, pokaždý když pojedu kolem se pujdu vyprázdnit k Vašim dveřím
Verdikt?
vozidlo z hlediska evidenční kontroly nevyhovuje..
Co s tím? Bylo by mi to buřt kdybych moto nepotřeboval převést na sebe a taky mě upozornili, že v případě nehody by neplnila ppojišťovna.
Dopravka po telefonátu chce vyjádření BMW, že rozměr je zapsanej špatně aby ho mohli změnit v TP
Umí to tu někdo, poradí někdo? zoufalství a vztek urputně cloumá mojí tělesnou schránou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s evidenčkou, potřebuji poradit
Eso_Rimmer píše: cislo motoru se uz mnoho let neeviduje, pouze typ. takze je to zcela sumak...
Šumák to rozhodně není Číslo musí být čitelné, i když se neeviduje. Z důvodu kontroly legálnosti. A typ motoru (začátek čísla) se uvádí a sedět musí. Číslo motoru může být jiné, ale musí být..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s evidenčkou, potřebuji poradit
c.j. píše: Šumák to rozhodně není Číslo musí být čitelné, i když se neeviduje. Z důvodu kontroly legálnosti. A typ motoru (začátek čísla) se uvádí a sedět musí. Číslo motoru může být jiné, ale musí být..
no, kdyz myslis... to jste probirali vcera u piva?