globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výdrž řetězu jeho údržba a co řetěz D.I.D 525 NZ ?
3.6.2012 v 21:04
Zdravím všechny.

Tak sem zjistil, že mi strašně divně mlátí řetěz, takže už bude asi zralej na výměnu.

Mám k tomu pár dotazů, něco sem našel, ale ne s určitostí.

1. Takže mám Hondu CB 500S, najeto 27 000km. Je tam stříbrnej řetěz, zřejmě D.I.D, je možný že je ještě původní ?

2. Chci koupit novo řetězovku, zřejmě TUTO, bude v pohodě ? Co řetěz D.I.D 525 NZ ? Nenašel sem o něm bližší info, jen že nemá X ani O kroužky, což stejně nevim v čem je lepší/hořši, takže pokud má někdo zkušenosti, tak sem s nimi.

3. Jak dopínáte správně řetěz ? Zdá se mi, že sem ho teď blbě dopnul, jako moc, a proto teď chrastí, jelikož je nerovnoměrně vytahanej /asi sem ho přetáhl a při zatížení ve 2 lidech to bylo moc/ takže sem koukal, že je skoro lepší, když bude raději trochu míň napnutej, než přepnutej co ? ...

Díky za info, názory a nekamenujte mě za blbosti, nechci koupit řetězovku a zničit jí tim že blbě budu napínat řetěz.

Naposledy editováno 03.06.2012 21:12:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž řetězu jeho údržba a co řetěz D.I.D 525 NZ ?

6.1.2015 v 11:54 | Nahoru | #1

Dolík.... píše: FishX3> tak jestli točíš kolem a chvilku je řetěz natažený a chvilku volný, tak to je mazáním

proč si to myslíš? Prostě je nerovnoměrně opotrebeny. To je celý to není řetěz b nějakém pohonu s kontinuálním záběrem. Já dávám na prdel řetězu především tím, že jezdím dost naložený a v kopcích - a i přes náklad vcelku sviznym tempem což mu dává na prdel. Navíc dost používám k brzdeni motor takže dostava na prdel dvojnásob. Stejně tak se to projevuje na opotřebení gum.

Na RK šli do hajzlu rozety - myslím zevjsou citelně horší kvality než ty co prihazuje DID - musím změřit řetěz zda vyměním set nebo budou stačit kola (do teď jsem vzdy menil sady).

Co se týká váhy - někam jsem to tu scital - 260 motka, 100 já, 60 mladá a asi 230l bagaze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž řetězu jeho údržba a co řetěz D.I.D 525 NZ ?

6.1.2015 v 12:04 | Nahoru | #2
FishX3> změř napřed opotřebení je to o tom, že se "přidřou" ty čepy a stačí pár článků a řetěz je přeplý a otočíš a tam je všechno ok a zase je volný... nejezdím sice tak naložený, víc jak 300kg celkem sem snad nejel, ani to moc netočím, ale většinou přidávám plyn dost prudce, takže 90 a víc Nm ho táhne pořád. jo, cb13 má určitě víc.. ;)

napřed změř opotřebení. zajímá mě to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist