Téma: OT: Dojezdové kolo - rezerva
 
25.6.2012 v 14:07
Zdravim, mám octávku na LPG s nádrží místo rezervy. Doteď jsem vozil rezervu v kufru, ale přeci jen zabírá dost místa a plánuji jet do Chorvatska, takže každý volný prostor dobrý. O nějakou homologaci mi teď ani tolik nejde, ale lepící sadu nechci, ta mi přijde k prdu. Proto uvažuji o dojezdovém kole.
Máte s ním nějaké zkušenosti? Na octávku se prý ani nedělalo, ale mělo by stačit sehnat stejnou rozteč atd. a prý dokonce stačí i 14". Nevadí to něčemu, když by byla o palec menší?
Případně, nevíte o nějakém na prodej?
Díky
Edit: jedná se o první octávku, r.v.1997 s roztečí 5x100

Naposledy editováno 25.06.2012 14:12:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Dojezdové kolo - rezerva

25.6.2012 v 17:43 | Nahoru | #1
J.M.K.> Docela začínám uvažovat o tom boxu na střechu. Nevíte, co dělá spotřeba potom?

(reakce na) OT: Dojezdové kolo - rezerva

25.6.2012 v 18:09 | Nahoru | #2
ptaak> "Rakev" rozhodně není špatná volba a její výhodou je právě aerodynamický tvar oproti tomu, když naskládáš na střechu kufry přímo, když už řešíš spotřebu. Záleží na celkovém zatížení auta, u plně naloženého může spotřeba stoupnout klidně o 2 litry oproti normálu a relativní změna, kterou způsobí rakev, už potom taková nebude. Samozřejmě není dobré vozit rakev furt, i když bude prázdná, to je pak zbytečný odpor. Ale u plně naloženého auta už žádný markantní rozdíl ve spotřebě nebude, jestli pojedeš s rakví, nebo narveš všechno do kufru a na sedačky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist