Jde mi o nastevení tlumičů do základu, a kontrola oleje je se zasunutou měrkou do otvoru nebo zcela zašroubovanou a s motorkou na stojánku nebo v rovné poloze?
Měl jsem ktm a tam se to taky dělalo jinak než u japonců... Dík za pomoc
From Sport Rider Magazine:
Speed Triple ('02)
Front Preload: 3 lines showing
Front Rebound: 1.5 turns out
Front Compression: 1.75 turns out
Rear Preload: 5mm thread showing
Rear Rebound: 1.5 turns out
Rear Compression: 1.25 turns out
Suspension Settings:
FRONT: Spring preload: four lines showing; rebound damping: one turn from full stiff; compression damping: 1.5 turns from full stiff; ride height: fork tubes raised 5mm from triple clamp.
REAR: Spring preload: 25mm from top of spring to end of threads; rebound damping: 1.5 turns out from full stiff; compression damping: two turns out from full stiff.
Read more: http://www.sportrid...x.html#ixzz21k3hxeku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |