Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.
Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
SAKRA CHLAPE DVĚ WÉERA DVĚPADE TI TEDA ZÁVIDÍM
PetrXX píše: No, jak ti to jen říct..
SAKRA CHLAPE DVĚ WÉERA DVĚPADE TI TEDA ZÁVIDÍM
Ahoj,
protože vím, jak to tady na foru občas chodí, říkal jsem si - myslí to ten Petr ironicky nebo vážně?
Ale vzpomněl jsem si, žes nedávno psal v jiném vlákně o WR450F a WR250R, a tak se to pokusím najít... jo, našli, moji rádcové, bylo to v diskuzi "První motorka - slabší nová vs. silnější jetá"
http://www.motorkari...ft=134099&fid=65
PetrXX píše: WR450 je na asfaltu utrpení. Tahle motorka patří do terénu, asfalt jen v případě nouze (přejezdy), nikoli plánovaných cest typu "do práce 25km".
PetrXX píše: Pokud tě láká terén a čas od času vlezeš na asfalt, WR250R je velmi dobrá volba. Ovladatelnost je skvělá, v terénu výkon zcela dostačující a nemusíš mít strach vrknout plynem, že ti to ujede pod zadkem. Díky menší hmotnosti se dokáže vydrápat i tam, kde těžší motorka má problém.
Takže díky Ti za tu vážně míněnou poznámku!
Ono s těma dvěma WR250 (R a X) se to u mne "shodou okolností tak nějak sešlo"...
Kápnul jsem totiž - a náhodou ve správný čas a ve správné lokalitě - na dobrou nabídku sotva zajetého a udržovaného stroje od jeho 1. a velmi solidního postaršího majitele.
Zpočátku jsem dokonce ve skrytu duše doufal, že by to snad mohl být zároveň i jakýsi zlomový motorkářský dárek pro manželku k jejím narozeninám, jenže ona stále odolává lákání, aby začala jezdit na motorce. A syn z toho taky vypadnul - jak píšu výše, má omezený řidičák a těsně nesplňuje výkonový poměr u tohoto relativně lehkého stroje s motorem do 25 kW.
Tož i toto částečně stálo v pozadí pořízení si zánovní WR250R po již dříve zakoupené nové WR250X...
Naposledy editováno 10.10.2012 12:27:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 291, 292] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8742 | 30.9.2024 v 15:42 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |