Honda CB ( 400, 450, 550 )
Yamaha XJ ( 600, 900 )
BMW R ( 450, 650 )
BMW K ( 750, 1000 )
Dík za vaše názory ev. zkušenosti. Boka.
Naposledy editováno 22.08.2012 08:13:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
BoKa píše: Medved> tak že zřejmě závěrečná volba padla na brumlu z Mnichova
R 80 RT , r.v. 06/1988, 62.000 najeto, nový gumy,starter 1,2kw,zapalování, je to z privátu a pokud se mi nepodaří ještě něco srazit, tak je za 1.800€ to máme nějakých 43.200.
Má to pěknou RT výbavu kterou samozřejmě sundám, dá se ještě něco takovýho prodat ?
Takze monolever - vyborna volba, ja mam totez z r.1986.
Az pro to pojedes, koukni do airboxu, jestli tam neni olej - ono ho tam trochu bude, ale nesmi ho byt tolik aby tekl do leveho karbu (kdyz stoji moto na bocaku. Vyplati se sundat saci hrdlo mezi airboxem a karbem) - to by mohlo byt bud vybehane nebo spatna membrana v odvzdusneni. Sahni do odvzdusnovaci hadice - pokud tam bude olej a airbox bude suchy, tak to borec pred tebou utrel . Potom se koukni, jestli netece olej mezi prevodovkou a motorem - je to dobre videt na horni plose olejove vany pod prevodovkou - to by bylo gufero motoru nebo gufero prevodovky nebo tesneni mezi klikou a unasecem spojky. V kazdem pripade pokud by to teklo vic (specialne ten o-krouzek mezi unasecem spojky a klikou) bude mastna i spojka.
S tim prodejem - ja nevim. Mam komplet velkou RT kapotaz hozenou mezi ostatnimi rozebranymi motorkami a jejich dily ve 'skladu' . Prodavat jsem to nezkousel, ale vzhledem k tomu, ze ani o R80, R100 a podobne motorky jako takove neni zadny extra zajem, tak bych nepredpokladal, ze ty kapoty se budou dat nejak extra vyhodne prodat. A za par korun to nikomu nedam, chleba to nezere tak si to necham. Ale na ebay v nabidce kapotaze vcelku i po dilech jsou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) stavba Cafe Racera
jsou na tomhle modelu běžný karburátory nebo je už nějaký vstřikování?