Téma: Motorkou na ryby.
18.10.2012 v 18:27
Zdravicko, mam dotaz na motorkare rybar :

Jaky obal,pouzdro,futral pouzivat na transport 2 delicek s transportni delkou kolem 130cm + klasicke prislusenstvi v podobe vidli, pipaku, podberaku, bizuterie a male skladne zidlicky ?

Hlavne se jedna o bezpecne a pohodlne prevazeni na kratsi vzdalenosti do 50 km, idelane s nasazenejma navijakama. Prece jenom teleskopy se prevezou skoro ve vsem a na vsem, ale tohle sem na moto jeste nevezl a zvazuju koupi vhodneho futralu, takze kazdy tip nebo rada vitana

At to jezdi (oboje)

1 reakcí na tento příspěvek Motorkou na ryby.

18.10.2012 v 23:20 | Nahoru | #1
Tak aspon ze se bavite

Vidim ze tady to moc nikdo neresi, ono asi neni co. Jenom jsem myslel ze jsou treba futraly hadry a pak neco "extrovnejsiho" vypolstrovaneho co se vyplati priplatit, popr jsem videl ze borci pouzivaj miralon na obaleni prutu. Pak jsem si rikal jestli se lip jede s baglem s jednim popruhem pres rameno nebo klasika na batoh. Jeste jsem si vsimnul ze u ruznych vyrobcu jsou popruhy nasity v jinych vyskach coz muze taky lecos ovlivnit. Auto nemam, takze se stim budu tahat na motce pomerne casto, takze proto se stim tak paru. Chapu ze vy to nechapete

I tak diky za rady.

(reakce na) Motorkou na ryby.

Skvělá odpověď, děkuji! 19.10.2012 v 06:29 | Nahoru | #2
mata616> Já tedy netahám na moto pruty, ale dlouhý futrál vezu vždycky, když jedu na střelnici.
Zkoušel jsem více verzí uchycení, jako nejlepší se mi zdálo přichycení k motorce.
Měl jsem udělané krátké popruhy, kterými jsem to na Africe chytil k držáku zadní stupačky a k bočnímu nosiči kufrů. Nicméně puška pár kilo má a při delší cestě jsem pořád zastavoval, upravoval atd.
Teď vozím měkký futrál přes jedno rameno. Ten futrál byl původně na delší flintu a já jsem jej nechal upravit tak, aby mi nad ramenem trčel co nejméně. Všechny plastové přezky na nosných částech nahradil hliníkovými karabinami s protitahovým zámkem.
Na pruty asi nebude takový nárok na pevnost, protože jsou lehčí.
Důležité je, že ta věc, co povezeš na zádech, nesmí trčet nad úroveň ramen. Nad ramenem ti z toho aerodynamický odpor vyrobí obrovskou páku strašně vysoko nad těžištěm a bude to s tebou mávat.
Dole je jediné omezení délky silnice, jinak je to schované ve "stínu", který tvoří kapotáž a tvoje noha.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist