Hledal jsem na internu nejake spolehlive 600stovky a pomerne se mi zalibila Suzuki Bandit ( kapotovana) Nalakala me hodne nizka cena, vzhled. Ale nazory nani se me zdaly strasne skreslene proto bych chtel videt vas nazor a zkusenosti na motocykl Suzuki GSF 600 S Bandit
A popripade doporucit nejaky podobny stroj na delsi vzdalenosti a nizsi nakupni cenu.
Zajimal by me take nazor na: a ktery z techto tri uvedenych by jste mi spise doporucily
Yamahu Fazer 600
a Hondu Hornet 600
Popripade bych rad vedel
1. Jaka je jeji spotreba ...
2. Jake ma jizdni vlastnosti ...
3. Zda se hodi na delsi cesty ...
4. Jeji nejcastejsi zavady ...
Predem dekuji za kazdou odpoved
Naposledy editováno 25.10.2012 16:28:30
2. moc se to nevlní, na utžený vracečky jsou lepší motorky, přední vidle stojí za starou belu. Jinak to jede naprosto lineárně, takže pro někoho plus, pro mě neskutečná nuda...
3. to sedlo je teda tvrdší, i když je široký jak prae, ale nebál bych se
4. netušim
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
Bandit je moje srdcovka takže možná ...budou ty moje názory trošku zkreslený...
Bandit je supr stroj,že má trošku měkkčí vidle je pravda ,ale to se dá poladit (hustej olej,podložky,progresivky).Já bych max dal hustej olej.Mě ta pohodová měkkost vyhovovala.
Jenže já jsem stará plechovka...

Na pohodlí v cestování určitě lepší než FZS Fazer nebo Hornet.
Pokud bych chtěl něco vostřejšího tak Fazera ...
mluví pro něj vyšší výkon než Bandit a celkově je živější lehčí ....
Pro Bandita zas nesmrtelnej vzhled a jednoduchej motor (ventily sice co 12000 km ale zas jsou jak u Škody 120) takže si lecos uděláš sám .Motor chce jen klasickou udržbu ,a hlavně....dodržovat výměny oleje...

A z těch ostřejších 600 bych bral Fazera ,má určitě nejlepší brzdy ze všech a prý....jsou to dohady z doslechu ,Hornet je prý nenažranej

Žádnej Horneťák ti nepřizná že by měl nějakej výmrd ...ale to to ani nikdo jinej...
A vše je jen o tom co kdo motorce dal za údržbu...
P.S. A spotřebu neřeš...vše je jen o tom jak jedeš...
Kochačka 4,6 palba klidně i 8-10.
Naposledy editováno 25.10.2012 16:54:32
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
2. Slušný, řiká se, že se vlní ve větších rychlostech a v palbě, já jsem to nikdy nepocejtil,sice nejsem střelec, ale šnek taky ne...
3. Určitě jo, koneckonců, je to cesťák
4. Pokud nekoupíš vraždu, tak jen měníš olej a leješ benzín...
Sry, napsal bych toho víc, ale všechno už bylo řečeno, a je toho tady kilometry napsanýho na foru. Jinak si vyber to, co se ti líbí. Někdo ti řekne, že Hornet a Fazer jsou sportovnější a než Bandit - což je víceméně pravda, ale záleží na jezdci, i na Banditu se dá jezdit sportovně...
Mám Bandita 600, 97rok, nikdy sem neměl jedinou poruchu, nežere to ani kapičku oleje, fakt jen leju benzín měnim olej...
Naposledy editováno 25.10.2012 16:57:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

No Ja jezte na nicem silnejsim nez 125 nejel takze me by ta klidnejsi jizda jen prospela =D Nicmene o tech vidlych sem slysel lecos ale muj minulej stroj mel dost podobny problemy a nak extra sem to stejnak nevnimal a byl s jizdou spokojen. :))
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
jízdní vlastnosti: měkká přední vidle, výkon mi stačí - jede 210 km/h (GPS), není to na žádné divočení, ale spíš cestovní / turistická motorka na pohodové ježdění
po delším cestování mě z toho bolí prdel jak sviňa, ale třeba je problém jinde :) posez je jinak v pohodě, žádné hrbení
závada žádné neznám... běžná údržba a výměna provozních kapalin, pneu, ..
Tak s moji kostnanou prdelou to bude asi dost podobny ale to bych prezil, Nejhorsi by prave bylo se na tom hrbit, z tech 125cm pri sve vysce tam sem jak troll. takze po 200 km me zacinaji slusne bolet zada....
roboza píše: kakac> Diky za nazor.
No Ja jezte na nicem silnejsim nez 125 nejel takze me by ta klidnejsi jizda jen prospela =D Nicmene o tech vidlych sem slysel lecos ale muj minulej stroj mel dost podobny problemy a nak extra sem to stejnak nevnimal a byl s jizdou spokojen. :))
Že máš na pytel podvozek většinou zjistíš, až se projedeš na něčem, co má ten podvozek lepší

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit

Jinak co se týče spotřeby tak když jedu v klidu tak 5,5 a min, do prahy po dalnici 7l ale to sem jel 160 furt..a když se snažím stíhat taťku tak sem měl i skoro 10:D
V rychlejch zatáčkách se trošku vlní a nad 190 mi přijde že se klepe..ale jinak si na českých silnicích nestěžuju:D
Ujel jsem na něm za den 500km a prdel mě bolela, ale byl bych schopen jet dál, ale už jsem holt byl doma:D
a servis zatím žádnej a to má bandit celkem už pres 40tis.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
Bandit 1. spotreba asi nejnižší ale zas nejmenší vykon ze všech trech
2. jízdní vlastnosti pokud nejsi uplnej střelec tak super ...ale nejhorší ze všech
3. na delší cesty uplně bez problemu... nejlepší z těch tří
4. Běžná udržba... Olej atd... je znamo u banditu že si trosku vezme oleje
Hornet 1. spotřeba takřka stejna liší se třeba +1 litr o proti bandouroj na stejny počet KM, výkon tahá suprově od spodu ale potom ve vyšší rychlosti už je stejny jako banditě
2. Jízdni vlastnosti super... už se na tom da víc blbnout než na banditoj... takovej střed mezi těmi třemi
3. na delší cesty v pohodě.. ale asi nejhorší z těch tří
4. Běžná udržba
Fazer 1. Spotřeba asi nejvyšší z těch tří ale dělalo to spíš to že se musel víc točit oproti například hornetoj aby jeli stejne..
2. Jízdní vlastnosti super.. rekl bych že nejlepší podvozek z těch tří
3. Na delší cesty v pohodě takovej střed mezi těmi třema
4. Běžná udržba
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
spotřeba oleje nulová - do intervalu 6 tisíc není potřeba dolít ani kapku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit
froggy píše: začíná tahat od 6-7 tisíc nahoru, do červeného to moc netočím
spotřeba oleje nulová - do intervalu 6 tisíc není potřeba dolít ani kapku
též souhlasím i když občas jdu o červených čísílek

Na cestování je celkem v pohodě ,letos jsem jel s ženou až do chorvatska a bez problemu motorka i naše zadnice

Přední vidlice jsou měké ale mě vyhovujou,
Ale dobře promysli jestli většinu jizd pojedeš sám nebo s batůžkem,pokud solo tak 600 stačí krásně a pokud ve dvou tak bych spíš volil 1200 lepší krouťák.Já mam 600 ale teď bych volil spíš 1200 jelikož jezdíme ve dvou
1) Spotřeba. Jezdím vyhlídkově, ale města si užívám. Jel jsem na Slovensko na otočku. Za den to bylo asi 550Km. Spotřeba se mi celou dobu pohybovala od 4.2 - 4.6L/100Km. Až jsem se divil, proože u nás na dálnici jsem jí dával co proto (na Slovensku jsou mastné pokuty, tak tam předpisově

2) Jízdní vlastnosti. Nejsem profi závodník a kdo není, tak nějak objektivně nemůže jízdní vlastnosti popsat, každopádně na to cvrnkání je výborná. Někteří říkají, i píšou, že má výborný podvozek, já to posoudit neumím. Co je výborné jsou brzdy z R1. Paráda, akorát mi začly pískat, ale jinak to brzdí jak drak. Oproti GS500E nebe a dudy

3)Na delší cesty. naprosto ideální. Dal jsem těch 550Km a klidně bych si dal jednou tolik mít den o pár hodin víc


4)Závady. Píše se všude, že vyskakuje dvojka. já se i přes obavy, že mi vyskakovat bude rozhodl to vyzkoušet a drží. Plně vytočená dvojka, několikrát a nevyskočila, což jsem moc rád.
PS: Fazera prodávám, koukni do profilu na inzerát.

1) Spotřeba dle stylu jízdy, dal jsem něco málo po 5l, ale dá se s tím lítat i za 8l, průměrná okolo 6,5l (při mém stylu jízdy občas kudla, občas kochačka). Záleží, jak moc kroutíš plynem.
2) Taky nejsem žádnej závodník a myslím, že jsem ještě neobjevil všechny hranice a limity motorky. Každopádně teď si chrochtám, ale asi by to chtělo hustější olej do předních vidlí, na můj vkus se moc potápějí.
3) Cestování na prd. Po 300km na jeden zátah jsem už nevěděl jak sednout (ale to jsem měl na zádech batoh). Dalo by se i dál, ale za cenu bolavý prdele. Na blbnutí okolo komína ale pohoda (cca 150km s přestávkama)
4) Vzhledem k tomu, že můj Hornet má už teď 73000, tak mě čeká takovej větší posézonní servis (vůle ventilů, vyčistit a poštelovat karburátory, a trochu mi rosí pravá vidle). Jinak 6500 kilometrech, co jsem letos najel, byly bez žádnýho problému.
Naposledy editováno 26.10.2012 00:31:32
1) Dá se jezdit pod pět litrů v cestovním tempu. Na nádrž mám rekord něco málo přes 350km, což je fakt příjemný, že nemusíš tankovat co 180 km ...
2) Netroufám si tvrdit, že jsem našel limity motorky, takže o tomhle nemám co mluvit. Ale znám kluka, co brousí na banditu i brzdovou páku.
3) Letos dva výlety do Alp. Okolo 2,5-3tisíc km. Jednou sám, podruhý s batůžkem. Docela v pohodě i bez kapotky.
4) Naprosto bez problémů, dva roky a krom baterky žádná závada. Motor si nevezme ani kapičku oleje.
Možná brzdy by mohly zabírat s větší razancí, hlavně ve dvou je to trochu znát. Jinak motor krásně jde od 2-3 tisíc, nekucká a neprotestuje. Znatelnější tah ale začíná asi až od 6-7 tisíc. 90km/hod odpovídá 4500ot/min na šestku. 140km/hod je asi už 7000ot/min. Maximálka 200-210. Zkoušeno na letišti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit
ale kdyz mas zkusenosti s batohem,,, nevis jak vyhovovala cesta jemu ? zda bolely zada, prcka , popripade jak se nani projevoval vitr,, jeji vyhled apod...

K tomu pohodli: ja 184, batoh circa 178 modelova rada hubena bezprsa, cestovani ve dvou pohodicka, batuzek dost spokojeny, po cestach nad 200 km si stezuje na bolesti od zadku, ale to se zmeni vymenou kalhot - trocha ji zlobi. Rychlosti nad 160 uz s ni pry hodne mlati, takze se krotim (nez si zvykne devce

Vyhled atp v pohode, ale to imho vubec nezalezi na masine ale na batohu, o neco malo mensi segra, circa 170 uz dopredu nevidela a mela z jizdy docela adrenalinovy kolotoc kdyz netusila co zrovna prijde

Pohodli v jednom uplne cajk, dal jsem si letos Zlin->Frankfurt (rekneme priblizne 900km), po par dnech zpet a sice sem byl primo po jizde rozmrdany dobre, ale na druhy den uz cajk. Jako cestak mi prijde uplne v pohode.
K bodu 4. rv 2001 trpela na jakousi ovalitu valcu, je tu na to par temat, jinak je to velky drzak bez chyb.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSF 600 S Bandit
Cestování: Albetville - Třebíč jedním vrzem (necelých 1200 km).
Mirek-D píše: Měl jsem B6S, 2002 - 2007. Od funglovky. Spotřeba oleje neměřitelná, na cesty ideál. Měl jsem tehdá skoro 120 kg, takže ve dvou už to nebylo ono.
Cestování: Albetville - Třebíč jedním vrzem (necelých 1200 km).
...a kolik máš teď strejdo z Třebíče???


Pokud bych jezdil sám /což je pouze cca 5%/ neměnil bych, ve dvou už je to horší, navíc mám přes 100kg a 2 metry /ale první dva roky bohatě stačil/.
Na cestování - moje max. za den okolo 400km, bez potíží, ale mám přešívané sedlo...
Nyní je na prodej, kdyby náhodou...

Za mě Bandit

Naposledy editováno 28.10.2012 21:30:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit

Jinak cesta v pohodě žena si nějak moc nestěžovala,zadek v pohodě ani vítr jí neděla problemy jen po delší době si stěžovala na kolena jak je měla pokrčena v kombineze.Výhled má pouze do boku



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSF 600 S Bandit
hagrid.hagrid píše: roboza> evidentně byla cetou byla spokojena když mi na hodku a půl usnula to jsem poznal podle toho že si položila hlavu na moje zada a interkom mlčel
to ses nebál, že ji stratíš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
messenger [1, 2, 3] Suzuki GSF 600S Bandit | Klara_Dlouha | 70 | 10.1.2025 v 20:20 Gahan37 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 15 | 24.11.2024 v 21:18 G_I_Joe |
Jakou baterku do bandita? [1, 2] Suzuki GSF 600S Bandit | kotvista | 32 | 14.3.2024 v 21:26 Pedl |
Spojka Suzuki GSF 600S Bandit | miksenzo | 7 | 10.3.2024 v 12:18 papiboy |
Hledám servis Suzuki GSF 600S Bandit | HkX129 | 4 | 7.2.2024 v 09:29 Hydropes |