Téma: Výměna pístu a nikasil
 
25.10.2012 v 21:45
Čau rád bych se zeptal, co se stane s dvoutaktním motorem, když nebudu měnit píst nebo dělat nikasil ? Předem dík za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu a nikasil

3.11.2012 v 20:13 | Nahoru | #1
raven13> takhle černej píst jsem teda ještě neviděl. mimo nikasilu a pístu asi budeš muset udělat i ty ložiska, protože takový díry v pístu a hlavě nemohl udělat karbon z klapek, to musel být kousek kovu a ten se určitě pomlel i dole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna pístu a nikasil

3.11.2012 v 20:59 | Nahoru | #2
markus> Je to píst Vertex, kterej je takhle černej od výroby, je to potažený nějakym teflonem nebo co...viz zde:
No, já si myslim, že ložiska jsou v pořádku...je mi jasný, že to neni z klapek, ale spíš bych tipoval, že se tam někudy (nevim kudy) dostalo nějaký cizí těleso.
Ložiska dole vypadaj podle všeho ok i když beru za rotor zapalování i přes ojnici a žádný známky toho, že by měly bejt vysypaný. Motorka do rozebrání jela bez jakýhokoliv náznaku špatnýho zvuku/funkce.
Rozebírání spodku bych se radši vyvaroval, jsou nějaký další triky, jak aspoň s nějakou pravděpodobností poznám, že jsou ložiska v pohodě?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist