zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne
...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....
Já bych ještě poprosil, aby to uvezlo pohodlne dva lidi v plné polní..
To je ten vývoj, kterým by jsi se měl zabývat..a ne se flákat někde v pragovce
Jinak, dle instrukcí, se připomínám o ten CanBus na trenerce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne
Nelze se divit lidem, že chtějí ideální stroj, ačkoliv je (zatím) nemožné ho vyrobit.
Lehký a snadno ovladatelný jako CRF300L, se silným pružným a hladce běžícím motorem jako má Tenere 700, podvozkem z Tuaregu 660, pohodlné sedlo a posaz z velkého BMW, spolehlivost Japonců z přelomu tisíciletí a dostupnost dílů Hondy.
Někteří preferují ovladatelnost mimo asfalt, tak sáhnou po něčem jako CRF300L na úkor cestovních vlastností, někteří kladou větší důraz na cestovní komfort, tak zvolí některé dvouválcové ADV na úkor ovladatelnosti mimo asfalt. Někteří mají motorky obou kategorií.
Ostré enduro nezapadá do cílové skupiny, to je dobré jen pro lidi, co si ho vozí na místo na přívěsu nebo bydlí v oblasti, kde se dá dobře a bez problémů jezdit hned za domem.
KTM690 není kompromis uprostřed. Je spíš pro ty, co potřebují v enduru silnější motor a výraz "cestovní komfort" nemají ani ve slovníku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |