Téma: Neháže jiskru aneb co jsem mohl zkur..t?
Prosím o radu,
Měl jsem na Kawě (KLX650) sundaný levý víko od zapalování a magneto - prorazil jsem dekl a nechal jsem ho zavařit. Rotor šel dolů, abych sundal mezikus mezi víko a karter a dostal se k víčku řadící tyčky, kterou jsem musel vyměnit.
Při demontáži jsem žádnou elektriku neodpojoval.
Když jsem to dal dohromady, tak od té doby mi to nehází jiskru.
Jsem si jistý, že jsem žádný kabel pod víkem neskřípl a vše je upevněný, jak má. Zítra to asi pro jistotu sundám, ale byl jsem při montáži opatrný, tak tam problém opravdu nepředpokládám.
Snímač polohy má 113 ohmů a když jsem změřil další dva snímače, který mám doma, tak mají 112 a 113 ohmů, takže se zdá OK. v manuálu píšou 100-148
Indučku jsem zkusil taky vyměnit za funkční a žádná změna.
Při startování jsem naměřil na výstupu za zapalovací cívky 18V na konektoru do CDI.

Jsem na elektriku dost lama, ale potřeboval bych vědět, jak vyzkoušet výstup z CDI na indučku a taky jak proměřit cívku zapalování.
Nabo jak na to a co jsem mohl zprasit, protože do demontáže motor šlapal jak hodinky.
Dík za cokoliv k věci

2 reakcí na tento příspěvek Neháže jiskru aneb co jsem mohl zkur..t?

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2012 v 19:59 | Nahoru | #1
Když bylo proražené víko karteru, tak nebude rotor nárazem odmagnetovaný, nebo alespoň zeslabený?

Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neháže jiskru aneb co jsem mohl zkur..t?

12.11.2012 v 20:16 | Nahoru | #2
[quote=J.M.K.]Když bylo proražené víko karteru, tak nebude rotor nárazem odmagnetovaný, nebo alespoň zeslabený?
tak jsem to myslel. jestli tim proraženim nemohl jit nějak rotor do sraček...
Každopádně v tom odkazu před tim máš, jak změřit tu cívku.

Pochybuju že bude problém někde jinde než ve statoru a rotoru, když to jelo. To by byla moéc náhodička....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neháže jiskru aneb co jsem mohl zkur..t?

12.11.2012 v 20:22 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Když bylo proražené víko karteru, tak nebude rotor nárazem odmagnetovaný, nebo alespoň zeslabený?

Z jednotky CDI jsou na primár zapalovací cívky ("indukčky") impulsy 300 - 400V), takže na to je nejlepší vysokonapěťová sonda a osciloskop. Digitální multimetr nemá moc šancí takové impulsy zachytit.


S tím víkem jsem odjezdil dva dny a nebylo zdeformovaný, jen prasklý (zalepil jsem ho plastelínou na kov). Potom jsem s tím ještě jel asi po 3 dnech stání a už jsem jen rozebíral a skládal.
Když jsem dával víko s cívkama zpět, tak byl magnetický až až a než jsem nasadil víko na vodící kolíky, tak magnet pořád silně přitahoval cívky.
Nešla by použít třeba nějaká ledka na vyzkoušení toho výstupu z cdi?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
cestovani Kawasaki KLX 650 Janlai 5 9.8.2024 v 14:06 docent
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
KLX 650 verze C výměna zadního kola... Kawasaki KLX 650 Dacann 9 25.8.2021 v 12:00 Dacann
Kawa KLX 650 a všechny ostatní jedn... [1 ... 320, 321] Kawasaki KLX 650, BMW R 80 GS, Triumph Tiger 955i, B... Pegos 9616 25.8.2021 v 11:56 Dacann


TOPlist