paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa - koupit či nekoupit
13.11.2012 v 21:19
Zajímalo by mě, jestli by mi někdo doporučil koupi nové Jawy 350 s elektrickým startérem a nebo nedoporučil. Popřípadě proč. Právě zvažuji koupi nové Jawy 350 a rád bych znal názory na tuto koupi.

Jedná se o výběr nového motocyklu - funglovky !!!

http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-350.htm

Naposledy editováno 16.11.2012 16:00:28

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - koupit či nekoupit

14.11.2012 v 15:36 | Nahoru | #1

milan1963 píše: V roce 2003 jsem usoudil, že můj 55 let starý, ale absolutně spolehlivý a skoro bezservisový pérák s ročním proběhem asi 5 až 6 tisíc kilometrů s 200 000 najetými kilometry (a o které japonské motorce tohle mohu říct???) by si už zasloužil odpočinek. Měl jsem ušetřeno 70 tisíc korun. Protože Jawa mě vždy dovezla, rozhodl jsem se koupit si novou Jawu 350.Mnozí se mi smáli, prý at' si raději koupím ojetého japonce, než koncepčně 30 let starou motorku. Nakonec jsem si novou Jawu 350 koupil. A dodnes NELITUJU!! Až na povolený spojkový koš - vada z továrny, projevila se po cca 100 kilometrech od koupě a dvou přehozených drátů u Vape, což taky byla chyba dělníků na montáži v Týnci, jsem tři roky jen jezdil.A pocit, že mám NOVOU a spolehlivou motorku, byl úžasný. Proto říkám novou Jawu 350 KUP! Já jsem se v roce 2006 svezl na Jawě 650, zblbnul jsem a svojí 350 prodal. No a 650 koupil. Bohužel jsem naletěl, kvalita Jawy 650 byla silně podprůměrná, nakonec jsem musel s pomocí stejně postižených majitelů Jawy 650 dělat u zánovní motorky malou GO, takže nakonec mě Jawa 650 vyšla kromě nervů i na nehorázné peníze. Ted' ale jsem s Jawou 650 spokojen, bez problémů jezdím a to kromě výměn oleje a koupě benzínu už asi 30 tisíc km.
Kire má pravdu, mnozí trable s Jawou 650 psychicky ani finančně neunesli a přešli k japoncům, já ale ne. A nikdy bych to neudělal. Jawu musíš mít v srdci, no a pokud máš, je to další dobrý důvod ke koupi nové Jawy 350. Pokud to budeš brát jinak, kup si BMW (ale ty uznávám) Hondu , nebo třeba Urala...



BMW je drahý, myslím že začínají na 200 000 Kč a to nechci dát i z toho důvodu, že je dost těžký a díly jsou drahé jak u japonců.

Když Jawa přišla s novým 650, byla to revoluce a to je u každé firmy, že se občas vyskytne závada u nové řady. Japonci pravidelně svolávají motorky do servisu právě pro závady u nových modelů.

Nevím kolik v r. 2003 Jawa 350 stála ? Počítám že mnohem víc než dnes. Mě ta dnešní cena 58 000,- Kč připadá zajímavá. U Hondy si za to koupím akorát moto-kolo Honda 125CBF s galuskami místo gum U Yamahy, Suzuki a Kawasaki to vyjde ještě dráž za podobné moto-kola. To Jawa už je mašina.

Připadá mi proto fuglovka Jawa 350 jako ideální motorka. Když se s ní bude zacházet, jak to vyžaduje, myslím si, že nebude mít chybu a vyplatí se. A hlavně bude nová, voňavá

(reakce na) Jawa - koupit či nekoupit

14.11.2012 v 15:46 | Nahoru | #2
Hurricane, ty ses mi dobrej blb se mi zda. Furt tu fluses na Japonce jak se serou, jak je to drahy to opravit a podobne, ale zjistoval sis treba nekdy ceny dilu na J350? ono se zda ze to je levne svezeni, ale ve finale neni. nehlede na to, ze japoncu jezsi zhruba milionkrat tolik co Jaw, ktere tu porovnavas, takze logicky, bude se vic kazit, protoze je jich vic!
U kolika Japoncu jsi se naposledy potkal s pridrenim, prasknutim pistu nebo propalenim pistu? tohle se totiz u Jaw deje docela bezne kdyz neni serizena. A vlastne i muze byt serizena, nebude se mazat stredove lozisko a konec. Ale to zajiste vis. Uz vubec do toho nemicham jizdu - podvozek, krouceni ramu, brzdy a motor - tah, kultivovanos, spotreva, VYKON - ktery Jawa nema. Holt koncepce motoru 60 let stara se nekde projevit musi.
BTW kde jsi prisel na GO motoru za 20t a GO motorky za 20-30t?
Pises, ze prudit timhle vlaknem nechces, ale mam dojem, ze umysl byl bud prudit nebo si nechat potvrdit forem ze 350/640 je pro tebe ideal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa - koupit či nekoupit

14.11.2012 v 16:21 | Nahoru | #3

hurrican píše: BMW je drahý, myslím že začínají na 200 000 Kč a to nechci dát i z toho důvodu, že je dost těžký a díly jsou drahé jak u japonců.

Když Jawa přišla s novým 650, byla to revoluce a to je u každé firmy, že se občas vyskytne závada u nové řady. Japonci pravidelně svolávají motorky do servisu právě pro závady u nových modelů.

Nevím kolik v r. 2003 Jawa 350 stála ? Počítám že mnohem víc než dnes. Mě ta dnešní cena 58 000,- Kč připadá zajímavá. U Hondy si za to koupím akorát moto-kolo Honda 125CBF s galuskami místo gum U Yamahy, Suzuki a Kawasaki to vyjde ještě dráž za podobné moto-kola. To Jawa už je mašina.

Připadá mi proto fuglovka Jawa 350 jako ideální motorka. Když se s ní bude zacházet, jak to vyžaduje, myslím si, že nebude mít chybu a vyplatí se. A hlavně bude nová, voňavá


Bohužel u Jawy 650 těch závad bylo až příliš a továrna nikoho nesvolávala, proto mnozí od Jawy utekli.
Nová Jawa 350 koupená v lednu 2004 mě stála asi 61000.- korun, model "Basic" s doplnky. Model "Style" - hranaté světlo stál asi 64000.- a nejdražší Californian lehce pod 80 tisíc korun.
Já měl Basica a s kufrem, plexi atd. mě vyšel celkem na 75 tisíc, takže dnes je levnější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 Marec222 39 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 Pitr73 1 4.8.2024 v 14:53 Frantas
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 7 22.6.2024 v 11:00 Deyva
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206


TOPlist