Téma: RM, YZ, SX, CR, KX 250?
25.12.2012 v 15:32
Ahoj, chtěl bych se Vás zeptat na pár věcí ohledně výběru motorky. Chtěl bych roky 2005-06, 50tis, víc bohužel do kupy nedám. Měl jsem RM 00 YZ 01 a nic jiného než 2t nechci. Trať a s kámošema enduro jsem jezdil 50 na 50. Vím, že 250 2t je do lesa nevhodná, ale která z nich má "největší spodek".
Poslední dobou jsem jaksi neměl štěstí na koupi motorky která byla v pořádku. Dá se stav motoru posoudit i bez rozdělání? Například demontováním kolena anebo krytu zapalování? Na co dalšího si dát pozor? Nerad bych si domů dotáhl další vylítanou vránu. Tak kterou?

1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 15:44 | Nahoru | #1

1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 15:51 | Nahoru | #2
7 let ježděná závodní motorka za 50000 kč asi nikdy nebude jistota

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 16:13 | Nahoru | #3
Dolph-cz> bohužel nemám jasno s výběrem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 16:18 | Nahoru | #4
.zelenac.jk.rx> Když vidím jaké péče se dopřává závodním strojům u jednoho známého v týmu, tak bych radši bral od něj, než od nějakého hobbíka.

(reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 16:56 | Nahoru | #5

chalka píše: Dolph-cz> bohužel nemám jasno s výběrem...



tady nic nevymyslíš.všechno to jsou špičkové,ale taky řádně vysloužilé stroje.takže vybírej spíše podle stavu a né podle značky...,nebo podle dostupnosti ND na daný model.

možná,ale fakt jen možná bych se vyhnul RM-prý se jim kazí převodovky častěji,než jiným...,ale podložené to není.

a velké rozdíly mezi těma co jsi měl nečekej,za ty 4 roky se toho nejak moc nezměnilo....

1 reakcí na tento příspěvek RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 19:24 | Nahoru | #6
z toho, co jsem doslechl a dočetl prý SX a KX mají nejhorší nástup výkonu t.j. buď žádný plyn, nebo plný. Právě mě zajímá, která z nich má nástup "nejpozvolnější"? U RM jak jsem měl se dalo dokonce nastavit časování otevření přívěry. To ale asi novější nemají že?

(reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 19:39 | Nahoru | #7

chalka píše: z toho, co jsem doslechl a dočetl prý SX a KX mají nejhorší nástup výkonu t.j. buď žádný plyn, nebo plný. Právě mě zajímá, která z nich má nástup "nejpozvolnější"? U RM jak jsem měl se dalo dokonce nastavit časování otevření přívěry. To ale asi novější nemají že?



tomu nevěřím,ty motorky jedou +- podobně...

ono záleží i na konkrétním roku,kámoš má kx 2000 a má spodek krásný,já měl kdysi kx 2003 a měla spodek horší,něž ta 2000. ale mohl to dělat i stav přívěry a ovládání...

osobně bych bral KTM-výborná dostupnost ND a rozhodně je to kvalitní stroj,kde nejsou vyložené pasti.

tecnicky jsou asi nej hondy-hliníkový rám atd.,ale zase mají elekrickou přívěru a ta stojí myslím pětku a občas se pokazí...

to si prostě nevybereš,do každé krosy zahučí 15 litrů jak nic a jistotu nemáš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 19:47 | Nahoru | #8

FORM píše: .zelenac.jk.rx> Když vidím jaké péče se dopřává závodním strojům u jednoho známého v týmu, tak bych radši bral od něj, než od nějakého hobbíka.



Já nemyslel že bude přímo ze závodů . Kde kdo má doma vysloužilou krosku kterou po čase kdy potřebuje investice pošle pryč. . . Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším

(reakce na) RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 20:00 | Nahoru | #9

.zelenac.jk.rx píše: ....Nedělal bych si iluze že když byla ježděná jen po poli nebude tolik namáhaná. Hlavně to chce od někoho kdo na tom nešetřil a dělal vše jak se má. . . Ale to je se vším



přesně tak,takoví ti pole-louky jsou nejhorší.kdo jezdí motokros,tak se stará-píst mění včas,generálkuje každou zimu,aby mohl bez problému jezdit v sezóně,olej v tlumičích co 25 hodin,protože už ho to kope ro rukou a né čekat až to vychčije, atd...

RM, YZ, SX, CR, KX 250?

25.12.2012 v 21:37 | Nahoru | #10
Nejvíc bude záležet na tom v jakým stavu to koupíš ale očekávej spíš stav "těsně před smrtí" většinou do takových strojů nikdo nedá to co by tam mělo přijít a generálkou nazývají výměnu pístu. Obzvlášť ti, jak se píše výše co jezdí pole-louky, nejvíc do toho nacpou profi závodníci, sice tomu dají nevětší čočku ale taky nejlepší servis a pak už nikdo.

RM, YZ, SX, CR, KX 250?

Skvělá odpověď, děkuji! 25.12.2012 v 23:10 | Nahoru | #11
Mám RM 250 ( 2003) zatím jezdím 90% lesy a 10 %tratě ( prostě na to zatím nemám fyzičku je to HC ) ale v terénu a lesy zatím žádný problém nemá, motorka se sbírá od spoda skoro na každý kvalt a přímo o kopanci bych nemluvil, ale že to jede jak píchlá svině to je fakt, tahá to za pracky jako svině a chce to mít kuráž, ale to asi znáš. Co měl kámoš zkušenosti tak KX 250 2004 a byl z podvozku hodně zklamaný a stalo to prej za prd ted má CR 250 2004 a je to nebe a dudy, motor jinde, podvozek bezva, jezdí uplně jinačí pilu a libuje si jak kdosi psal na značce bych fakt řekl že nezáleží tyto stroje jsou na tom velice podobně a bude záležet na jednotlivém kusu... Jak kkdosi psal že na Rm se kazí převodovky, je to možné ale jestli vydrží o 5 mth míň jak ostatní ? kdo ví , hlavně ta převodovka dostáva na trati zabrat jako prase, a budou na tom holky s životností všechny velice podobně.

RM, YZ, SX, CR, KX 250?

26.12.2012 v 12:37 | Nahoru | #12
Možná bude nejlepší si naplánovat nějaký okruh motorek, všechny okouknout a vzít tu, která se bude zdát v nejlepším stavu... nejvíc mě láká SX a to už jen kvůli brzdám, podvozku, PDS a hydraulický spojce...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist