1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
desdro píše: a to si ešte myslím,že Dukna musí byť v náklone..
V náklonu být nemusí, stačí zabrat trochu víc třeba na štěrku a zabere to i v "kolmé" pozici. Na wheelie to ale opravdu nezabírá i když by si člověk řekl, že by teoreticky mohlo.
Jestli se nepletu, kontrola trakce porovnává otáčky předního a zadního kola a tak pokud je přední "v luftě" teoreticky by se mělo točit pomaleji než zadní a tak by to mělo "ubrat". Nicméně se tak neděje.
EDIT: Což mě teď přivedlo na myšlenku, že systém bude asi trochu komplikovanější, protože když se měří výkon na brzdě, tak se přední kolo netočí vůbec a kontrola trakce mlčí. Je tu někdo "študovanej" kdo to vysvětlí?
Naposledy editováno 12.06.2013 21:44:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |