1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Stev píše: ale je zajímavý že spodní brejle vypadaj skoro pevnějc než na prvním firebladu
Musíš to posuzovat jako celek... CBX má koní +/- jako první blade, krouťák větší a hlavně má skoro o 100kg víc, rozvor je o 10-12cm delší, průměr trubek vidlic 35mm!!!(fároš 45mmm) trubky vidlí sou markantně delší a kluzáky dole svázané osou pr.15mm, mezi tím trubkový rám a z.kývačka z profilů jak palec , to vše podpořené podivnýma kolama (ComStár) sešroubonýma z pár plechů+nába+ráfek... to vše dává jedinečné užovkoidní vlastnosti...
Já to právě řeším a chci nechat udělat nový, proto koukám na takovej detail.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |