1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Honzatuu píše: právě že airbrusher na tom maká rychle , ale u lakýry to vázlo přes dva měsíce
Jeden dává barvu, další lak..? a ke všemu lak za 2 měsíce?
Na to, že barva-báze (ať konvence, či "voda") má k ideálnímu spojení max 24 hodin při 20°C , tak to je střelec
Samozřejmě tomu lze předcházet,ale z důvodu postupné složitosti, časové náročnosti a i mnohem více materiálu a energií... to většina nedělá. Ale v 95% to bohužel ani nevědí.
______________
Znáš takové ty loupající se kapoty, kdy jde dolu jen lak po malém ťukanci od kamínku ...
To má příčiny tři:
1. Přeschlá báze - lak se nespojí s barvou, pouze přilne. |Pak stačí nepatrné narušení,nebo i čas udělá své.
2. Nedoschlá báze - zalakování proběhlo příliš brzy a z barvy se nedoodpařily těkavé látky a ředidlo. To ale nezmizí-nemá kudy.
3. Příliš silná vrstva laku naneseného najednou, nebo velmi brzy po sobě. Spodní vrstva nevyzraje a později se oddělí a s ní i vše,co je na ní.
______________
Ale držim palce,ať to není tvůj případ a práce se zdaří
Edit: Aby to neznělo jako nějaká pomluva, nebo něco podobného, že jsi to měl dát jinam. To VŮBEC ! Sám mám doma kšefty i mnohem déle než 2 měsíce a neživí mě lakování moto. Živí mě právě prodej materiálů pro lakovny a hlavně řešení jejich problémů s různými typy lakování aut ale i jiných výrobků, proto to píšu
Naposledy editováno 21.12.2014 19:50:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
mm-art-airbrush píše: Jeden dává barvu, další lak..? a ke všemu lak za 2 měsíce?
Na to, že barva-báze (ať konvence, či "voda") má k ideálnímu spojení max 24 hodin při 20°C , tak to je střelec
Samozřejmě tomu lze předcházet,ale z důvodu postupné složitosti, časové náročnosti a i mnohem více materiálu a energií... to většina nedělá. Ale v 95% to bohužel ani nevědí.
______________
Znáš takové ty loupající se kapoty, kdy jde dolu jen lak po malém ťukanci od kamínku ...
To má příčiny tři:
1. Přeschlá báze - lak se nespojí s barvou, pouze přilne. |Pak stačí nepatrné narušení,nebo i čas udělá své.
2. Nedoschlá báze - zalakování proběhlo příliš brzy a z barvy se nedoodpařily těkavé látky a ředidlo. To ale nezmizí-nemá kudy.
3. Příliš silná vrstva laku naneseného najednou, nebo velmi brzy po sobě. Spodní vrstva nevyzraje a později se oddělí a s ní i vše,co je na ní.
______________
Ale držim palce,ať to není tvůj případ a práce se zdaří
Edit: Aby to neznělo jako nějaká pomluva, nebo něco podobného, že jsi to měl dát jinam. To VŮBEC ! Sám mám doma kšefty i mnohem déle než 2 měsíce a neživí mě lakování moto. Živí mě právě prodej materiálů pro lakovny a hlavně řešení jejich problémů s různými typy lakování aut ale i jiných výrobků, proto to píšu
nééé právě že to vykitoval a pak to pořád odkládal.Barvu zmáknul teď a už se dělá airbrush. lak jde hned po tom.
tak doufám že to nebude můj případ.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |