Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!
Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
FiZzeR píše: Hele záleží asi kolik toho najezdíš a kolik počítáš provozní investice. Nejlepší volba náklady/sranda z uvedených motorek je tuono.
bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Naposledy editováno 15.02.2013 12:32:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Dr.Houba píše: bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Tu S2R jsem přehlíd, četl jsem S4R. O osmistovce nemá cenu uvažovat, S2R 1000 nekoupíš za kilo, a hlavně to není jen o spotřebě paliva. Třeba s mým ročním nájezdem bych dělal velkej servis prakticky každou sezónu; u V990 stačí zpravidla ty ventily jenom samodoma/za pár stovek u někoho zkontrolovat, a když to nebudeš moc prožívat tak se na 99% nic nestane, narozdíl od duc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špatná baterie??? Cagiva Raptor 1000 | s.a.v.a.g.e. | 19 | 16.10.2024 v 14:10 Krautkopf |
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm [1, 2] Ducati Monster 1000 | Hynda | 32 | 10.10.2024 v 18:23 Anti |
Vynulovaný tachometr na STK [1, 2] Aprilia RSV 1000 R | carlos38 | 33 | 1.10.2024 v 08:52 Pedl |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati S4R, olej a viskozita Ducati Monster S4R | mumlos | 4 | 22.7.2024 v 11:36 Vojtech193 |