Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)

Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

10.3.2013 v 15:47 | Nahoru | #1
valibuk> "Dnešní auto se řidí samo"... a právě to je podle mě naprosto špatně. Potom se člověk nemůže prakticky nic naučit a při vysazení některého z elektronických asistentů je v koncích. Jak tu padla zmínka o té "robotizované rychlostce", tak tam právě vidím kámen úrazu - i když bude mít záložní mechanické ovládání, tak řidič uvyklý tomu, že "to jede samo", je v takovém případě v koncích, zatímco jiný, odchovaný "klasikou", v případě poruchy řídicí elektroniky nehne brvou a v pohodě dojede do cíle. Pokud má ovšem vůz pouze volič režimů a chybí spojkový pedál, tak je to tuplem na prkač - nezbývá, než zatnout zuby a platit drahou odtahovku a klidně ještě penále za pozdní doručení nákladu. Zatímco s "mrtvým šrotem" by se něco takového stát nemohlo.
Dalo by se o tom sikutovat do nekonečna - holt máme oba na věc opačný pohled.

_zdenda_> To už je v celku extrémní srovnání. Ale bohužel něco pravdy na tom bude - viděl jsem pár kluků, co třeba na Mak. V56, nebo D-M DMC125 byli mistry světa, ale když bys je postavil třeba k FGS-50T, budou zcela bezradní. A chybějící praxe na manuální fréze se pak může projevit třeba v tom, že při problémech nedokážou sami najít řešení (třeba jak upravit řezné podmínky).

SVSkritek> Tak tos mě docela rozesmál a Pohlreich má rozhodně něco do sebe a má pravdu. Omáčky v prášku, polívky "pytlíkovky" a podobné "py*ičuňky" jdou taktéž mimo mně. Chápu, že někdo musí plánovat každou vteřinu, ale já vždycky mám v kuchyni času dost a stačí se zamyslet nad jednou věcí... před časem někde byl test, z něhož vyplynulo, že když třeba slepičí polívku uděláš "z pytlíku", tak hrnec na 4 porce vyjde cca na 30Kč, zatímco pokud si s tím dáš práci a uvaříš ji z echt surovin, tak to samé množství vyjde na 6 - 8Kč a navíc taková polívka je i neporovnatelně zdravější. Takže "návrat k základům" leckdy nic zbytečného není.

(reakce na) Kamioňáci

10.3.2013 v 18:24 | Nahoru | #2
J.M.K.> já nemám žádný pohled,já mám dopravu a mám za ní plnou zodpovědnost a mám v ní svoje prachy takže neplácám žádný neověřený teorie když tvrdím,že s liazkama a bývalýma truckerama z čsad se doprava dělat nedá,protože obojí je už minulost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

13.3.2013 v 19:22 | Nahoru | #3
J.M.K.> Automatická převodovka je dnes snad už standart. Dnes se kvalitní řidič pozná hlavně podle jeho ekonomiky a tady už většina současných řidičů nestačí. Málokdo je ochoten či schopen změnit svoje návyky a učit se novým věcem. osobně manuální převodovku dnes již nepovažuji za výhodu naopak při správné jízdě s automatem jde všechno lépe. Vyjímku snad tvoří jen powershift druhé generace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist