globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: YZF R1 2004
Zdravim motorkáři,

potrebuji radu, koupil jsem si pred cca 14ti dny YZF R1, rok 2004, najeto udajne 30 000km, seriový výfuk..Celkovy dojem dobrej, neco povareneho, ale to tak uz proste u stare motorky je...Jako prvni jsem vymenil olej, filtr a jel se projet. Kdyz jsem motorku kupoval tak jsem se samozrejme svezl, ale nijak jsem ji "bohuzel" netrestal...k problemu, motorka ma pri akceleraci caste díry ve výkonu a okolo 11 000- 12 500 to bylo uplne zoufale. Nad 12 500 se motorka opet rozjede a jede tak jak má. Pokud řadím okolo 13 500 problem pri prerazeni není (otáčky neklesnou pod 12 000) ale to je na víte co....Takže, další věc co mě napadla, rozdelal jsem pul motorky, vymeníl svíčky, vyčistil KN filtr a dnes rano po mohutnem boji dokonce i slozil Tajne jsem doufal, ze problém uz nebude, ale bohuzel je. Osobne si myslim, ze vykonove "díry" uz nejsou, ale bohuzel ta mezi 11-12 tam zustala Je to neprijemne, proste to prestane tahnout a pak se se zase rozjede Nemohl byste prosim nekdo poradit??? cim by to mohlo byt??? Dekuji za rozumne rady.

Dikec David

(reakce na) YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 20:16 | Nahoru | #1

OpenScars píše: Peter7> Že si to směs reguluje samo, o tom není pochyb. Otázka je, s jakýma údajema mikroprocesor počítá a co považuje za proměnnou. Pokud by byla napevno nastavená nějaká propustnost vzduchu filtrem, pak KN, kterej je jinej, udělá problém. Ale tohle neposoudim a nevim o nikom, kdo by viděl firmware řídící jednotky, aby jednoznačně mohl říct co může a co nemůže mít vliv.



To mas pravdu. I kdyz je KN vice propustny, tak i tak ECU si neudela jinou smes nez ma, aby to udelalo diru ve 12t ot/min. Muze byt spis chyba v palivove mape. Takhle jsem to resil ja, ale u Yamahy nevim, jak to funguje a jak se dela diagnostika.

YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 20:18 | Nahoru | #2
Kdyby si ECU(ECM) regulovala směs sama tak by ladiči s brzdama a prodejci powercommanderů a jinej jednotek co upravujou směs neměli co žrát...Proč by se ty motorky ladily, když by stačilo dát jen propustnější filtr, svody s laďákem a o ostatní by se starala jednotka??? Origo jednotka si reguluje směs jen do určité polohy otevření plynu, pak už to jede podle pevně nastavenejch map v ECU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 20:27 | Nahoru | #3
Dolph-cz> Tak nějak sem si to představoval... Díky.

Mouse> Podtlaky se seřizujou na karburátorovejch mašinách, to se tebe netýká.

Naposledy editováno 10.03.2013 20:28:39

(reakce na) YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 20:44 | Nahoru | #4

mouse píše: tomuto nerozumim kluci, zkuste me prosim napsat postup co mam zkouset a ja budu delat co reknete Jestli mam prvne zkusit ten filtr nebo zjistovat nejakou brzdu nebo nevim kdyz jsem mel rozdelane kapoty tak vse vypadalo tak jak ma, zadnou chybu, resp. zadne "vyfikundace" jsem tam nenasel... Vse jsem vycistil, filtr specialnim nesmyslem od KNka....nebo jestli zkusit sestelovat podtlaky?? fakt nevim pak Vás pozvu na škopek dik moc



seřízení podtlaků má vliv prakticky jen na volnoběh...-tudy cesta nevede.

já bych ti radil tohle-jezdi,ser na to,netočto na 12 tis a jak pojedeš kolem servisu,tak se tam zastav a zeptej se,jestli neví co s tím,případně počkej,jestli se tady někdo neukáže,kdo už se s tím setkal.
myslím si,že to bude spíše nějaká porucha,než špatná palivová mapa a pod...,někomu se to už určitě stalo a řešil to...

prohledej i zahraniční fóra,přes google překladač to jde i bez znalosti jazyků....

2 reakcí na tento příspěvek YZF R1 2004

Skvělá odpověď, děkuji! 10.3.2013 v 21:31 | Nahoru | #5
samotný KN by u stříkačky nemělo mít na problém co popisuješ vliv..
co se zmíněnýho doladění týče tak na seriový jednotce to nejde.. jedině bys pořídil nějakej commander, rapid bike apod..
pokud máš nový benzín, svíčky, čistej filtr tak mě ještě napadlo jestli nemáš nějakej bordel v nádrži, ale to by zas cukalo nepravidelně, ne jen ve 12tis... nebo jestli ti dobře otvírají lanka přívěry.. zkontrouj si jejich vůli a chod dole pod motorem.. z levy strany - jsou tam štelovací matky. lanka nesmí být volné

než tady ale špekulovat tak si raději zajeď někam na brzdu a uvidíš.. lepší dát někomu 500 za změření mít v ruce něco konkrétního, než tu měsíc koumat na foru a pak něco pokazit

já před lety řešil podobnej problém a to že nad 10tis motorka nejela.. bohužel důvod byl že jsme měl 100k verzi..

pak jsem pořídil USA jednotku, dal KN, výfuky, vykuchal kat a začala zábava se 170ps..
díru jsem ale nahoře nikdy neměl. jen kolem 7tis kdy kopne krouťák
a točim to max do 12tis. pak už to nemá cenu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1185, 1186] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35563 Dnes v 21:17 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Dnes v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist