Téma: Kitovani vs. patteX Repair Express
2.4.2013 v 23:21
Zdravim, omlouvam se predem ze se dotaz netyka moto ale auta.
K dotazu, mam par vyrezlych mist na mym aute konkretne dvere, chtel bych to vybrousit, vyplnit diru a nalakovat, je to starsi auto takze uplne krasne to byt nemusi, spis aby se reznuti zastavilo. Dotaz zni jestli by se dalo pouzit misto klasickeho kitu tohle
http://tmely-silikon...express-48g/galerie/
chci to zkusit delat sam a nez se drbat s kitem tak to natvarovat a prebrousit tohle, ma s tim nekdo zkusenost ? nasledne lakovani a trvanlivost
nebo se toho nemusim bat a zkusit nejaky kit ?
K dotazu, mam par vyrezlych mist na mym aute konkretne dvere, chtel bych to vybrousit, vyplnit diru a nalakovat, je to starsi auto takze uplne krasne to byt nemusi, spis aby se reznuti zastavilo. Dotaz zni jestli by se dalo pouzit misto klasickeho kitu tohle
http://tmely-silikon...express-48g/galerie/
chci to zkusit delat sam a nez se drbat s kitem tak to natvarovat a prebrousit tohle, ma s tim nekdo zkusenost ? nasledne lakovani a trvanlivost
nebo se toho nemusim bat a zkusit nejaky kit ?
Anketa: cim spravit ?
kit
4
pattex
0
hodit ze skaly
5
tady to resime: http://www.motorkar...&p=2#goto7032637
existuje na to spesl tmel co ti to neproleze...
Postup od zde mistra Jardy z lakovny:
V lakovne to dalame takhle - Vybrousit co nejvic nejlepe do rozbrusovacky lamelovym kotoucem i za cenu toho ze projedes turch (ten rez se potom tlaci dovnitr karoserie kde to neni videt) potom pretmelit hlinikovym tmelem , epoxidovej zaklad (pouziva se protoze ma nejlepsi vlastnosti ze vsech materialu - nebere do sebe vlhkost) dale plnic a vrchni barvu nebo basi a lak - epoxid se pouziva kdyz lidi na auto nechvataj nebo na veterany.Doba kompletniho vytvrdnuti kdyz chces na epox kitovat je zhruba 3 dny jinak to nejde.Takze kdyz lidi chvataj a nedava se epox je to bez zaruky (na veterany se dava pokazdy) - odizolujes s tim spodni vrstvy a nic te nikde casem nevyleze.Nejlepsi je ho dat na opiskovanej plech - zivotnost na porad a po 4 tydnech ho proste brsnym papirem nezbrousiz - jedine flexou ALE jinak na opravy rzi te nikdo neda zaruku - to je jak rakovina
Jinak se toho nezbavis a vyleze to hned.
Good loock
existuje na to spesl tmel co ti to neproleze...
Postup od zde mistra Jardy z lakovny:
V lakovne to dalame takhle - Vybrousit co nejvic nejlepe do rozbrusovacky lamelovym kotoucem i za cenu toho ze projedes turch (ten rez se potom tlaci dovnitr karoserie kde to neni videt) potom pretmelit hlinikovym tmelem , epoxidovej zaklad (pouziva se protoze ma nejlepsi vlastnosti ze vsech materialu - nebere do sebe vlhkost) dale plnic a vrchni barvu nebo basi a lak - epoxid se pouziva kdyz lidi na auto nechvataj nebo na veterany.Doba kompletniho vytvrdnuti kdyz chces na epox kitovat je zhruba 3 dny jinak to nejde.Takze kdyz lidi chvataj a nedava se epox je to bez zaruky (na veterany se dava pokazdy) - odizolujes s tim spodni vrstvy a nic te nikde casem nevyleze.Nejlepsi je ho dat na opiskovanej plech - zivotnost na porad a po 4 tydnech ho proste brsnym papirem nezbrousiz - jedine flexou ALE jinak na opravy rzi te nikdo neda zaruku - to je jak rakovina
Jinak se toho nezbavis a vyleze to hned.
Good loock

Přesně jak píše z-x-r resp. Jarda z lakovny
Necháš tam dva malý tmavý ďublíčky a za rok za dva můžeš celou operaci dělat znovu s většími následky.Základ je se té rzi zbavit. Né ji jen na pár měsíců schovat. Postupů je plnej internet a vesměs jsou totožný.

Necháš tam dva malý tmavý ďublíčky a za rok za dva můžeš celou operaci dělat znovu s většími následky.Základ je se té rzi zbavit. Né ji jen na pár měsíců schovat. Postupů je plnej internet a vesměs jsou totožný.
1 reakcí na tento příspěvek Kitovani vs. patteX Repair Express
Celé vozidlo pokryj epoxidovým základem a až uhnije veškerý plech,tak si nech udělat logo trabantu a umísti ho na kapotu.
Člověče,nepíšeš sice jaké auto,ale píšeš dveře. Vzhledem ke stavu dveří soudím,že to bude starší auto. A moje otázka zní: nebude lepší vyměnit dveře? J.
Člověče,nepíšeš sice jaké auto,ale píšeš dveře. Vzhledem ke stavu dveří soudím,že to bude starší auto. A moje otázka zní: nebude lepší vyměnit dveře? J.
Benda1 píše: Celé vozidlo pokryj epoxidovým základem a až uhnije veškerý plech,tak si nech udělat logo trabantu a umísti ho na kapotu.
Člověče,nepíšeš sice jaké auto,ale píšeš dveře. Vzhledem ke stavu dveří soudím,že to bude starší auto. A moje otázka zní: nebude lepší vyměnit dveře? J.
to je dobrej napad :D, do toho jdu jen mi jeste poradte jak s technickou a prepisem v velkym TP :P
jde o focuse rv 1999, auto chci prodat nekdy na podzim tak at to do ty doby neni este horsi a rvat do toho dalsi prachy za dvere urcite nechci, navic ten nejvetsi kus je 7x2 cm tak sem si myslel ze by to stacilo takhle, proto sem to chtel vybrousit, nanyst kit nebo tu hmotu od patexu nalakovat a mit chvili klid
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojka Honda CB 600F Hornet | Jakub- | 7 | 22.4.2025 v 18:37 kokoška. |
Místo na trénování Karviná a okolí... Honda CB 600F Hornet | Kalo18 | 7 | 9.4.2025 v 23:41 Sver |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 15 | 3.4.2025 v 10:36 ..Roko.. |
Vytahaný rozvodový řetěz s malým ná... Honda CB 600F Hornet | Luplay | 2 | 2.4.2025 v 14:04 Koudy01 |
gipro a Hornet 2005 Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F Hornet | Alf75 | 5 | 12.3.2025 v 16:43 Alf75 |