Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
BaRT_Czech píše: je tam kus železa, jukni sem:
www.rdmoto.cz/motocykl/62/product/43028
na mašině to tak už nenafotim...
Měl jsem strach o chlazení protože díra slouží zároveň na jedné straně jako výdech, je to bezproblému fouká to stejné a že by se častěji spouštěl větrák se mi nezdá...
tak tím je moje PM zbytečná:)
a potvrdilo se mi to, co jsem psal. funkční padáky na tuhle motorku vyrobit nejdou. Promiň, ale tohle je na ozdobu, ta sada nemá vůbec žádnou tuhost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
ale jo, odrely se stupacky a zavazicka...
RUTAN píše: tak tím je moje PM zbytečná:)
a potvrdilo se mi to, co jsem psal. funkční padáky na tuhle motorku vyrobit nejdou. Promiň, ale tohle je na ozdobu, ta sada nemá vůbec žádnou tuhost.
S tím nejde nic jiného než souhlasit pokud se soudný člověk podívá na tu montážní sadu tak i ten kdo o tom nemá ani potuchy musí uznat že je to zcela na h......