Já jsem vybíral padáky přes zimu a nakonec jsem se rozhodl, že koupím to, co se mi už jednou osvědčilo na SVčku. Ale Rutan si potrpí spíš na kvalitu a ochranu než na zachování kapot, tak jsem se s tím musel nějak poprat a udělat díry. Nejdřív jsem se toho bál, ale nakonec se to ukázalo jako uplně jednoduchý. Stačilo nabarvit vršek držáku protektoru barvou (já použil fixu na pneumatiky), přiložit kapotu, kam se barva otiskla, a už jsem věděl, kam udělat díru. Nejdřív jsem to předvrtal malým vrtákem a pak, když už bylo vidět skrz kapotu, jsem věděl kterým směrem pilovat. Stačí nejdřív kulatej a pak půlkulatej pilník a půl hodinky práce. Dá se vypilovat přesně to, co je potřeba. Čiliže návod máte a nebojte se toho. Vážně je to jednoduchý a vypadá to potom dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky a díry do kapot
pylot píše: A v cem vidis problem? Tvoje motorka si nezaslouzi ochranu? Me neprijde zebych tu motorku znehodnotil, kdyz ji vlastne udelam odolnejsi.
Tak kdybych vyvrtal díru do toho plastu vevnitř kapoty jako ty, nevadilo by mi to. Vyříznout ale 'půlkruh' v kapotě mi přijde dost ošklivý.