Domnívám se, že motor byl už z výroby upraven (blokován). Prosím sdělte mi, zda máte někdo v TP podobné údaje, či jaké jiné. Je můj předpoklad správný?
Něco jsem si tu v diskuzi již přečetl o úpravách na plný výkon. U takhle malé motorky je každý koník dobrý, i když třeba jen jako rezerva výkonu. Odstranění překážky mezi karburátorem a hlavou je jasné. Byly ale uváděny dvě hodnoty odporu, přes který se má ukostřit růžový kabel k CDI. 580 Ohmů a jinde uvedeno 280 Ohmů. Která hodnota je správná a co to vlastně způsobí? Děkuji za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
tam se toho dozviš vic,je to taky i o 125. kontaktuj nejake majitele...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.
torna píše: motomiro> Dík za odpověď, ale uvedená stránka je dočasně zablokovaná. Prý obsahuje malware. Alespoň to říká Google.
Ne, ta stránka skutečně není zablokovaná, jedná se pouze o upozornění. Stačí, když ho budeš ignorovat .
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.
kozel.ka píše: Já mám stejnou motorku (víceméně), v papírech mám 7 kW a maximální rychlost taky 80km/h. Řekl bych, že 11 kW to nikdy mít nemohlo a ani nemůže, je to poměrně stará konstrukce motoru. Omezení řídící jednotky to nemá.
kozel.ka píše: moje maximální rychlost: 115 km/h na téměř 10 tisíc ot/min (tam začíná rudé pole)
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
torna píše: Děkuji všem za odpovědi. Zítra poprvé vyjedu. Teprve jsem dal dohromady STK, papíry a dostal RZ. Takhle to vypadá, že jsem začátečník, ale svoje jsem si už odjezdil. Od Pionýrů, až po Nortona 500. Pak kvůli rodině auto, později znovu na kole a teď jen tak pohodové ježdění. Myslím, že si budeme se Suzuki rozumět.
Já si zase myslím, že to bude hrozně slabé .
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.
torna píše: Tak mám za sebou první svezení. Jízda pohodlná, v pohodě. Bylo větrno a hranicí byla ta osmdesátka. Přece jen jsem od 125 čekal o trochu víc. Zkusím všechno překontrolovat - vzduchový filtr, karburátor a pod. a časem třeba přijdu na nějaké zlepšení. Dík všem za rady.
V tom případě to máš tak na 95% škrcené, a nejspíš stejným způsobem jako většina ostatních a návod na odstranění pravděpodobně najdeš na odkazu, který ti sem dával motomiro (nebo dej motorku do servisu, tam ti to také odstraní).
Já jsem za tu dobu vypiplal motor tak, že mi plně vyhovuje. 100km/hod. udělám na 4 téměř kdy si vzpomenu a za příznivých podmínek se rozjede i 120. Takhle mi to zatím stačí. Zatím necítím potřebu silnější motorky.
2 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Údaje o výkonu v technickém průkazu.
Fotky jsou v příspěvku z 31.5.2013.
torna píše: Milda26> Píše se o tom v této diskuzi - http://www.motorkar...ft=143837&fid=59
Fotky jsou v příspěvku z 31.5.2013.
Stačí kliknout na datum u toho příspěvku a dostaneš odkaz přímo na ten příspěvek, například takto .
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
Jináč, okolo 100,- USD je k mání kit na 150cc, v zahraničních forech jsem se dopídil, že nejni od věci nahradit karbec klidně i nějakou chinou. Jo, a když už china, tak motor Loncin 250cc komplet i s karbem stojí okolo 10tis Kaček.
Ale to jsou dost nesmysle. Stačí mi 125tka, ale musí prostě jezdit normálně.
Díkes, mějte se.
Na Tvém místě bych zkontroloval ještě kompresi a ventily. Ono to nemusí vždycky záviset na ujetých kilometrech. Ale taky třeba na zacházení. To menší kolečko přidalo trochu síly, ale zase ubere na rychlosti. Dává to, kdo jezdí ve dvou. Já tam mám 14 zubů. Je to akorát.
Jsem rád, když sem někdo napíše. Jeden má dojem, že už na GN 125 nikdo nejezdí. Škoda.
1 reakcí na tento příspěvek Údaje o výkonu v technickém průkazu.
Jo, ještě sem pro inšpiraci připrdnu fotošku, byl jsem omrknout fabriku Jawy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |