Jsou nějaké věci na který tenhle agregát trpí? na co dát bacha?
a vubec co vás napadne.
Beru to jako starý auto od kterýho čekám jen že mě za rozumný prachy přepraví z A do B. Komfort neřešim. Ale přiznám se že se mi v tom jezdí líp jak s druhou plečkou Fabia 1.4MPi LPG 2002. U tohodle tam prostě strčím pětku a s chrochtotem kupředu.
Dík
Jaw
2 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Co bych Ti doporučil udělat, tak na motoru pod černým deklem (uchycenej 5 šroubky) jsou černý plastový trubky sání vzduchu do jednotlivých válců, ty budou určitě zanesený.
1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy

nicméně přihodil novou baterku a liťáky a řek si za to 3500,- s tím že nebudem řešit přepis. nechal jsem udělat rozvoďák, řemen, náplně, prahy, blatníky, vejfuk, stk, opravil sem si přetrženej kabel od abs a takový ty drobný přicmrdnávky a mám auto sakum prdum za 14k. Panimámě zdechla xantie, ne nenávratně ale je to 2.0i 16V což nehodlám živit, tak sem šel do tohodle. Ona vyfasovala na cajdání po městě Fobii v LPG a já se masíruju dehtem :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy



1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Raivo píše: Tenhle motor je na takový auto dost těžkej, takže já radím dávat bacha na cestu. Přejel sem drobet rychleji takovej malej hrb, celý se to zhouplo a já prorazil olejovou vanu.
Souhlas, kvůli tomu taky dost odcházej různý silentbloky a vůbec věci na přední nápravě. A pak tam byla výměna oleje tuším každejch 7500km, pokud si dobře pamatuju, míval jsem pickupa, od nova a byl to neskutečnej dělník, jen tohle mě sralo protože jsem měnil olej každej měsíc a půl

Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Čau, Tom


1 reakcí na tento příspěvek Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Já s tím motorem jel a mužu potvrdit,že je to moc hlučný a slabý.Ale o to ti asi nejde.A jak s tím jezdit?? těžko říct.aby to trochu jelo tak jsem na to pořád musel šlapat,krouták to moc nemá.Podle mě 1,3ka jede líp a rozdíl ve spotřebě není velký.
A jezdit 130??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
PajaZR píše: No já ti nevím..v testech píšou že 1.9D je nejhorší motor pro feldu.Prý nespolehlivý,hlučný,moc těžký a spotřeba není nejnižší.navíc krátky servisní interval!!!!
Já s tím motorem jel a mužu potvrdit,že je to moc hlučný a slabý.Ale o to ti asi nejde.A jak s tím jezdit?? těžko říct.aby to trochu jelo tak jsem na to pořád musel šlapat,krouták to moc nemá.Podle mě 1,3ka jede líp a rozdíl ve spotřebě není velký.
A jezdit 130?? to bych neriskoval.za mě je to auto celkově strašný,na pomalý přepravovaní to jde.Ale..
Koukám další inteligent kterej ví prd (...v testech píšou, krouťák to nemá, jel jsem s tím, 130 bych v tom neriskoval) a cejtí potřebu se vyjadřovat

Charlie.vtx - škoda že se nedělala dlouhá felda s nafťákem s pozinkovanou kastlí - to by byl ten pravej nesmrtelnej dělník.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
V pohodě,počítal jsem že zastánci tohoto auta se můj názor líbit nebude.Jen jsem chtěl napsat že oproti 1,3Mpi nevidím výhodu.
A jako dělňase bych spíš označil Octi I nebo Golf IV(kombi),ty aspoň nehnijí a jsou spolehlivý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
Samozřejmě koroze je jednou ze slabin felícií, ale tady je řeč o nafťáku a koroze s motorem nemá nic společnýho. A na tom že ten motor je spolehlivej trvám.
Čau, Tom
TomElefant750 píše:
Charlie.vtx - škoda že se nedělala dlouhá felda s nafťákem s pozinkovanou kastlí - to by byl ten pravej nesmrtelnej dělník.
Čau, Tom
přesně tak



možná by stačila jen ta pozink kastle.
(my sme měli favorita, 19 let, za tu dobu motor úplně v pohodě, ale přežil 2 kastle, to je holt prokletí starejch škodovek

Kolega tu 1,9D měl jako firemní a občas jsem s tím jezdil i já.Vím že se musí brzo měnit olej a že to kroutí nosníky,až od nějakýho roku je zesílily.a na motoru nějaký kladky/napínáky (nevím uplně přesně)řemenu moc dlouho nevydrží,což mi potvrdil mechanik který dělal na feldě rozvody,a to jsem i někde vyčetl když jsem se o Feldu kdysi zajímal.Ale už kvuli té korozi jsem koupil pozinkovaný auto jiné značky a sloužilo bez problému 8let.
Já bych šel do Feldy LPG
