Téma: Felda 1.9D - zkušenosti + tipy
 
7.5.2013 v 14:58
Ahoj, stal jsem se majitelem tohodle silničního traktoru. Byl za dobrý prachy, tak jsem to vzal. Udělal jsem klasiku (rozvody, náplně, nejnutnější plechařinu atd) Ale zajímalo by mě jak s tím jezdit. Dehtem jezdim jen od firmy zetor, a transit 2,5D. Měl jsem předtím ještě mitsubishi lancer 1.8D ale prostě ta felda má uplně jinej projev. S tou mitsubou sem jezdil skoro jak s benzíňákem. Vyšší otáčky mu seděly, ale tohle je fakt typickej traktor. Všiml jsem si že tomu nedělá problémy pochodovat na pětku 60km/h a vrtí to v tu chvíli nějakejch 1500ot/min. Ale nejsem s tím moc zžitej, tak se pozeptám, jak s tím jezdit? kdy řadit? Kam to až rozumně tahat? Jaký otáčky pro rozumnou (ne turbo ekonomickou) spotřebu? Kolik to snese nejmíň a kolik nejvíc otáček? Samozřejmě v rámci hranic, nechci po tom sportovní výkony. Pro příklad, dá se s tím stabilně mazat po dálnici cca těch 130? ptž kolem kila to má 2500 ot/min. nejde mi uplně o spotřebu, ale všude se vypráví že se s tím dá jezdit mezi 5-6L což by bylo super.
Jsou nějaké věci na který tenhle agregát trpí? na co dát bacha?
a vubec co vás napadne.

Beru to jako starý auto od kterýho čekám jen že mě za rozumný prachy přepraví z A do B. Komfort neřešim. Ale přiznám se že se mi v tom jezdí líp jak s druhou plečkou Fabia 1.4MPi LPG 2002. U tohodle tam prostě strčím pětku a s chrochtotem kupředu.

Dík
Jaw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy

7.5.2013 v 15:38 | Nahoru | #1
rybíz5> no musim přiznat že soudruzi v Boleslavi mě trošku překvapili ptž tohle je 1996. Mituba byl 1988 bylo to uplně někde jinde :D ale na druhou stranu byť 1.8 atmosférická nafta, tak jezdil v průměru za 7. což není zrovna málo. Proto sem dycky kroutil hlavou když všichni okolo mě (peugeot 205 a podobně) udávali atmosférovou spotřebu těch +/- 5,5L dálky i 5.

(reakce na) Felda 1.9D - zkušenosti + tipy

7.5.2013 v 18:01 | Nahoru | #2
Jawasaki> No tak já měl shodou okolností tu čest jezdit domů z práce a používat na soukromé účely firemní fáro Citroen C15,motor tam byl peugeot 1,8d.Je to asi nejšerednější auto na světě ale nato že jsem měl Mazdu Xedos9-2,5V6 pak Mazdu MX3-1,8V6,Nissana primeru GT,Golfa 4 tak tohle auto jsem měl prostě nejradši.Žádná údržba,spotřeba do 5L a startovalo to v -30 stupních.Je to asi 6 let co byla tady u nás taková zima.A jak v zimě sedělo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist