Uzavřeno 11.07.2013 v 13:27 uživatelem Jarmilka
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
http://suzuki-dr-big...o.cz/mikuniBST33.php
A neděs se, že je to z jiný motorky - karburátory jsou stejný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
Jarmilka píše: Mára153> Jééééé, moc děkuji =)
To je cajk, víš co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
Jarmilka píše: Mára153> Cajk to bude, až pojede jak má =D
No, chce to vyměnit všechny o-kroužky, vyčistit, nastavit správně hladinu - zkontrolovat jí... A mě šel na druhý otočení :D.
Ale jestli ti to třeba jen občas špatně chytá, tak je problém třeba v tom, že se ti z karburátorů odpaří benzín a pak dlouho trvá, než doteče na správnou hladinu
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
Vratil jsem se ze zahranici po dvou letech. Bohuzel odjezd atd bylo vse hrozne na rychlo a trosku jsem prepomnel na sve GS a neprovedl nutne ukoly pro dlouhodobejsi "zazimovani".
Tak se stalo,ze tam zustal benzin a proste vsechno tak jak bylo od posledni jizdy.
Vratil jsem se pred tydnem a situace je takova:
1. Vylil jsem stary benal, na ten to ani nechtelo nastartovat.
2. Na novy benzin start bez problemu..na prvni otoceni
3. na sytic je to ok, po pridani plynu ..motor jde za plynem atd.
4. bez sytice se motor dusi, po pridani plynu se jakoby "davi" pak par krat postrili do vyfuku a vytoci se.
Dneska jsem to byl projet, jestli se to nahdou nerozjede. Vice mene to jede, jen nejhorsi nizke otacky..tam to proste neni v poradku. Kdyz se dostanu nad cca 5 tisic tak to jede krasne, akceleruje a jde za plynem.
Otazka zni - dle meho nazoru jsou asi zaneseny trysky v karburatoru popr. neco v karbeci. Pred odstavkou motor slapal jak hodinky.
Poradi nekdo? Sundat karbacy a vycistit, profoukat trysky atd? Jsou tam dva karburatory, netroufam si (reknu to raci predem) na to, abych je nejak "sladil". Nevim, jestli se karbec z GSa da rozebrat tak, aby po opetovnem slozeni se nemusel štelovat znova.
Dekuji za pripadne nazory a pomoc.
Wojta
TC-Def píše: Hlavně si nehraj se šroubkem mezi karburátory teda pokavaď nebudeš seřizovat podtlaky
Zase rada nad zlato ze ?
Jarmilka> nevim co mas uz za sebou devce, ale seridit dva karburatory neni az tak eazy jak si nekdo mysli. A nekomu kdo to nedelal nikdy na 1karburatorovym stroji bych to nedoporucoval. Ono v lepsim pripade kdyz to nastavis spatne tak to budes mit bohaty a zakarbonovany v horsim pripade to budes mit chudy a podpalis si ventily. Takze pokud uz do toho chces jit tak si otevri servisni manual a studuj jak se to ma delat. Muzes mit klidne stejnej karburator jako ti radi Mara, ale vychozi hodnoty nastaveni pilot screw se mnohny lisej i mezi jednotlivejma rocnikama.
NEz vubec zacnes vubec ladit karburatory tak by si mela sahnout presne tam kam ti tady boxer radi aby si nesahala. Protoze spravna synchronizace karburatoru je naprosto nutna vec pro jakukoliv serizovani. Kdyz to mas rozhozene tahne ti to druhej karburator a neseridis ani prd. K tomu potrebujes 2 meraky podtlaku a nebo si najdi tady na foru dela se takovy udelatko z pruhledby hadice.
A az se tim prokouses , a zjistis HOW TO tak nejepsi bude az to tedy poladis nakonec skaknout k nekomu zmerit to projistotu na lambda sonde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
wojciech.lasota píše: Nebudu zakladat nove vlakno, protoze se me toto tema vice mene tyce taky..jen trosku z jineho soudku.
Vratil jsem se ze zahranici po dvou letech. Bohuzel odjezd atd bylo vse hrozne na rychlo a trosku jsem prepomnel na sve GS a neprovedl nutne ukoly pro dlouhodobejsi "zazimovani".
Tak se stalo,ze tam zustal benzin a proste vsechno tak jak bylo od posledni jizdy.
Vratil jsem se pred tydnem a situace je takova:
1. Vylil jsem stary benal, na ten to ani nechtelo nastartovat.
2. Na novy benzin start bez problemu..na prvni otoceni
3. na sytic je to ok, po pridani plynu ..motor jde za plynem atd.
4. bez sytice se motor dusi, po pridani plynu se jakoby "davi" pak par krat postrili do vyfuku a vytoci se.
Dneska jsem to byl projet, jestli se to nahdou nerozjede. Vice mene to jede, jen nejhorsi nizke otacky..tam to proste neni v poradku. Kdyz se dostanu nad cca 5 tisic tak to jede krasne, akceleruje a jde za plynem.
Otazka zni - dle meho nazoru jsou asi zaneseny trysky v karburatoru popr. neco v karbeci. Pred odstavkou motor slapal jak hodinky.
Poradi nekdo? Sundat karbacy a vycistit, profoukat trysky atd? Jsou tam dva karburatory, netroufam si (reknu to raci predem) na to, abych je nejak "sladil". Nevim, jestli se karbec z GSa da rozebrat tak, aby po opetovnem slozeni se nemusel štelovat znova.
Dekuji za pripadne nazory a pomoc.
Wojta
Napoprve to zkus aspon odkalit , dole na karburatoru je sroubek a natrubek na hadicku, takze timto vypustit, pak na PRI zkusit napustit.
Samozrejme ze kdyz sundas karbec a blbe si drbnes pri zavirani do plovaku tak tim rozodit karburator muzes. ONO tady TC-def machruje , ale pravdepodobne ten karburator zevnitr ani nikdy nevidel. A kdyz uz se ty karburatoru daj dolu tak je dobry ten plovak sundat a vycistit i sejtko co je nad jehlovy ventilem atd. Ja myslm ze vycisteni karbecu ultrazvukem a serizeni je tak do 1000-1500 takze pokud si ne to netroufas a nemas nekoho kdo uz to delal ze by to udelal s tebou tak servis je podle me spravna volba.
Co když to bude jiná příčina? Já taky furt do nekonečna seřizoval karby, měnil svíčky a kabely, až jsem nakonec změřil vůle ventilů, a nestačil jsem se divit - 2 byly bez vůle a přesně na tom válci, který vynechával.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
Jarmilka píše: gugo> my jsme došli k tom, že bude asi závada v el... neháže jiskru do levého válce, když se zahřeje...
No to bych si taky myslel. Zmerte napeti na civce, ktera prestane hazet v okamziku kdyby mela palit by tam mel byt vypadek napeti (na strane nizkeho napeti) pokud na civce nebude zadny napeti tak je problem bud v ECU nebo na kabelech na ceste. POkud tam napeti bude pak bude problem v civce (nejspis)
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
Jarmilka píše: Tagstein> Můžu zavřít všechny máš pravdu.. Páč motorka je ok a vlastními silami a za pár kaček
A určitě to bylo předstihem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak seřídit karburátory =)
Jarmilka píše: Tagstein> kdyby jsi alespoň uměl uznat, že jsme to zvládli... B Ty jsi egoista až to není hezký
Já to uznávám, to Vás šlechtí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |