Téma: Grip pneumatiky vs teplota vozovky
 
20.5.2013 v 08:19
Zdravim vas,

rad by som si nechal poradit od niekoho skusenejsieho, kedze doteraz som sa dozvedel iba nazory tipu "jeden povidal".

Zaujimalo by ma ci ma teplota povrchu vozovky priamy vpliv na grip pneumatiky. Pokial nebudeme pocitat dlzku zahriata samotnej pneumatiky do provoznej teploty a budeme uvazovat iba nad vplivom "teplota vozovky vs grip idealne zahriatej pneumatiky".
Napr. bude sa lisit grip zahriatej pneumatiky na jej provoznu teplotu pokial budeme mat teplotu vzduchu 15C (tym padom aj vozovky) oproti gripu pri 25C teploty vzduchu (vozovky) ?

Doteraz mam v hlave akosi zakorene netlacit na pilu pokial nesvieti krasne slunicko a nemame aspon tych 20+C, je to kravina?

Dakujem

Naposledy editováno 20.05.2013 08:20:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Grip pneumatiky vs teplota vozovky

20.5.2013 v 12:32 | Nahoru | #1
Ozzy_> jako samozřejmě to cos napsal dává smysl a je asi i pravda. Ale já když si po jízdě šáhnu na přední gumu v 10°i ve 20° tak mi přijde úplně stejně teplá. Nejsem teda klibrovanej teploměr, ale i tak.
Podle mě je touring gumě je to šumák.

(reakce na) Grip pneumatiky vs teplota vozovky

20.5.2013 v 12:51 | Nahoru | #2

mi_psi píše: Ozzy_> jako samozřejmě to cos napsal dává smysl a je asi i pravda. Ale já když si po jízdě šáhnu na přední gumu v 10°i ve 20° tak mi přijde úplně stejně teplá. Nejsem teda klibrovanej teploměr, ale i tak.
Podle mě je touring gumě je to šumák.



Vsak jo, touring guma je delana aby fungovala i studena. A naopak ji neudela dobre prehrejvani.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist